Tandställning



Yes yes, den har jag nu fått placerad i min mun.
Det började värka efter några timmar precis som dom sa
men då proppade jag i mig 2  st 500  panodil.
Nu mår jag bra, men är trött..
Nu ska man ha den där saken i ett år om inte mer..
Tur är väl den att den inte syns iallafall, eftersom jag bara har den i underkäken.
Jag kommer bli så snygg!

Har jobbat sen kl 12 idag, slutar 21..
Ska bli skönt att komma hem.. ska packa lite snabbt och sen gå hem till systeryster och se på film.
I morgon ska jag jobba igen.. jesus.. när ska jag ha tid med skolarbetet.. allt jag ligger efter i?
Jag har grymt mycket ångest i hela kroppen, eller en ångest som håller på att utveckla sig.
Men jag ska försöka klara allt..
det är ju trotsallt sista året..
Sen är det slut på all tortyrinformation som måste pressas in i skallen!

Nu måste jag nog återgå till jobbet
och le.. men min fina tandställning
Moha!


47523-1923

Let me hear you say?! What?
Postat av: Demi

Har också haft tandställning och tog bort den nyligen, har spikraka tänder nu, det var verkligen värt det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback