Söndag

Åh kära gud. Idag är det din Vilo dag..
är det därför du låter Mig jobba?

Idag har jag jobbat sen kl  12.00.. har inte slutat än utan det gör jag kl 20.30, så snart snart snart!
Det har gått snabbt idag.. men min rygg hurts.. för det första kan det bero på mina jobbsysslor.. alla lyft.. och alla gånger dom boende promt får för sig att sätta sig ner när det inte finns en stol i närheten.. då man får ta tag med hela kloppen och lyfta i blixtsnabb fart till närmsta stol.. för att de boende inte ska hamna i golvet och få en höftfraktur :O
Sen kan det också bero på att.. jag sov över hos en myspys och jag är inte van vid den sängen.. =(
Så ikväll ska det bli skönt att få sträcka ut siiig i sin egna säng .. Hihi

Igår så jobbade jag också, efter jobbet träffade jag syskonen och vi gick på stan i cirkus en timme.. sen gick vi hem och hade Roliga timmen framför Youtube.. Me LoveIt.. finns något för alla HAha.
Sen så fixade vi iordning oss och gick till en fest som visade sig bestå av en kille som heter hannes.. Hur härlig som helst!
Syskona Nilsson och Hannes, lyssnade på bra musik.. drack och så uppträde nathalie och jag med "total eclips of the heart" högt som sätan innan jag var tvungen att hurta ner till bussen 113 där jag träffade Mattias Papblo och Marco.. Vi gick hem till Papblo och körde Pang Pang Pang spel! Jag var BÄST.. Jag rekomenderar mig själv starkt till att söka in till polisskolan :D Miuuuhaaaa
iallafall.. efter att jag övervunnit dom alla *not* (but close)
gick vi hem och sov..

Och nu sitter jag här.. Men..
har inte tänkt sitta kvar för nu ska jag fortsätta jobba.

Herrå Herrå




47523-1860



/Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback