Ojsan hopssan Falleralleraa

Idag så var jag och testade på salsa, det var riktigt skoj må jag säga! Även fast jag imellan åt inte mådde så bra.. men sålänge jag hade "1 2 3 pause 5 6 7 pause ) i mitt huvud så behövde jag inte tänka på att min mage gjorde Ajaj. Iallafall.. det var riktigt roligt och jag kommer nog fortsätta!

Det är inte min dag idag.. gjort ett felsteg.. som jag tydligen inte verkar kunna ta tillbaka.
Så jag får väl bara.. öhm.. leva med det?
äsch.. synd bara.

har bokat in lite soltider så jag kan få mig lite färg.
fick brev från norrköpings kommun angående Lucia grejjen.. ska bli roligt..
jag kommer inte få någon varning angående min höga frånvaror.. för den var tydligen inte så hög *höh*
har bestämt mig att jag ska vara cowboy på Halloween.
på torsdag jobbar jag.. och i helgen med..
ska på fest på lördag i Svärtinge.. Får se hur roligt det blir att avsluta festen redan vid halv 1.. *gäsp*
och någon dag i veckan måste jag sätta mig ner och försöka lära in mig allt om läkemedelsblablabla.. oh vad jag hatar mattttteeee..

och just det.. har jag sagt att det inte är min dag idag?.. ha...


Kolla in den här bloggen
http://colourfulmiracles.blogg.se .. är så sorgligt att man kan utgesig för att vara en sjuk person i canser.. när man inte är det.. Oh..

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback