OhNo I didn´t

Jag gjorde nyss något jätte Onyttigt. Plz kill me for it.. ? ha!
Istället för att äta något, så hällde jag upp ett mega STORT glas mjölk, och gjorde Oboy av det hela.
Smaskigt värre.
jag är inte direkt mätt, men jag är belåten..
Sitter och kollar på Grey Anatomy, det är mys.. Gillar verkligen den Serien. men jag får även lite smått ångest av den.
Dom framställer ju alla deras olyckshändelser i deras kärleksliv som lite humoristiska..
men.. så sant och verkligt det faktiskt skulle kunna vara.. så skulle jag få Ångest.
Som att Izzie och Georde hade Sex på Fyllan. George är gift med Callie, som Izzie hatar.
George kommer inte ihåg att han haft sex Med izzie, men Izzie gör det.
Vad ska hon göra?
1. Berätta för George och ge honom ångest, som kanske leder fram att han bekänner för Callie, och slutresultatet blir då att Izzie förstört Georges och Callies förhållande.
Eller ska hon vara tyst och inget säga, "det man inte vet skadas man inte av"

Livet är ju faktiskt lite så.. vi ställs inför val.. hela tiden
Jag försöker vara lite seriös här och djup..
men jag tas nog inte på så stort allvar när jag Jämför livet med En Dokusåpa.. haha.. ojh

Nu ska jag fortsätta kollelikolla, för nu är reklamen Shlut!
Byebye



47523-1876

/Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback