Oh!

Jag vill verkligen skriva någonting vettigt, men jag orkar inte.
Sen tror jag det också kan vara så.. att jag helt enkelt inte har något vettigt att skriva. HM..
hela veckan har jag varit snorgubben nr. 1 och det har inte varit sådär supermega roligt.
men jag har försökt hitta på något hela tiden ändå.. orkar inte sitta hemma och bli mer sjuk.
har fikat med maria, pratade lite skit. det var skönt att få prata av sig med någon som man vet håller de för sig själv.
har fikat med Bilinda, Grekmacka hette det, dränkt i vitlök. Men Snoriga Angelica kände absolut INGENTING. Då kände jag mig faktiskt lite olycklig för en stund.

igår var jag med Fija på Cuebar där vi tog oss en cider eller två och pratade om lite allt möjligt.
det var mys..
idag har jag varit hemma för jag tog och lyssnade på mitt sunda förnuft.. vill ju vara lite utvilad och "frisk" över helgen..
Ska senare ikväll gå hem till Fija där jag haggan och fija ska öta chips och förfesta lite. Kanske tar med mig SingStar ditt så tar vi oss några omgångar av falsketter *hihi*
Sen ska vi gå och sätta oss någonstans och fortsätta dricka, prata och ha trevligt. Känner inte för att gå ut och dansa dansa dansa.. så det blir en lugn och mysig kväll..
I morgon är det planerat att jag och johanna ska på poker kväll med mattias och Pablo :)
Hoppas det blir så..

Nu ska jag städa mitt rum.. duktig som jag är!



47523-1833

/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: Anonym

SÅ STÖKIGT!!!!

2007-10-06 @ 03:36:40
Postat av: Zarah

jag tror vi har nåpgot gemensamt där. Hah. jag kan typ inte heller gå på mitt golv:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback