lördag

Jag sa till mej själv: "Blotta aldrig någonsin någonting
Låt dom inte få en upp på dej, då har du ingenting"
Allt det jag säger kan användas mot mej, om och om igen
Till slut vet jag inte ens om jag litar på mej själv
Inte en vän
Vad har jag gjort, vad har jag gjort för att någonsin kunna reta dej så?
OK, jag la mitt hjärta på bordet och sa: "Varsågod ta det eller gå"
Och vi lever ju i ett fritt land
Det sa i alla fall din vän i pappas skjorta och slips
Därför ber jag dej lämna mej ifred
Se det inte som ett hot, se det som ett tips
du älskar bara makten och allt som den kan ge
Så du går över lik när du borde falla ner på knä och be
Nej, du kan inte älska nån
Kanske knulla, men inte älska nån alls
Och visst är honungen söt och god men snart ska den fastna i din hals
Jag tror inte mänskor är något man samlar som tuggummikort
Du vet, ett liv utan beröring kan vissna väldigt fort

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback