Här borde det Stå en Rubrik som syftar till vad jag ska skriva men, nej.


Var på Tandregleringen idag och satte ditt gummisnodar som ska göra mellanrum åt metall ringarna som ska sättas runt mina tänder. Känns jätte skumt att ha något mellan tänderna sådär, tänk att ni går omkring med en tjockare variant av tandtråd imellan tänderna.. Not Nice.. Vill bara peta bort dom.
Lite roligt däremot att dom övre tänderna stutsar emot när jag trycker ihop tänderna. Like bungy juump *haha*
Bra att tänderna får sig lite Skoj. haha Bra att tänder har känslor.. *suck*
Idag när jag kom till skolan kändes det som att jag inte varit på skolan på flera veckor, allt kändes nytt, men efter ungefär 5 minuter var allt som vanligt igen.. Lärarna blängde på mig för att jag kom mitt i en lektion (fast jag igentligen skulle vara ledig hela lektionen ut..)
Märi skickar sms innan jag hunnit sätta min mobil på ljudlös så att det väldigt högt lät "Angelicaaaa... aja troru har fått ett smssss" På ett väldigt extremt östgöts sätt.. Så det var ju inte precis så att jag kunde skylla på någon annan eftersom mitt namn nämndes.. ohnoo.
"det var en mobil va?! jaaa men stäng då av den tack!"
- Ja men visst ska jag stänga av den kära fröken (eller så sätter jag bara på ljudlös.. dha.. känn dej.. knäckt... *gäsp*)
Och by the way.. orka ens skicka ett sms där det står "hej"
Lönt.. Haha

Aja skolan var som den var och kommer alltid vara som den är..
tråkig, och i allt det tråkiga lite roligt.. och sedan tråkigt igen. Alltså om jag kan min matte rätt.. tråkigt + roligt + tråkigt = tråkigt
Japp..

Sitter hemma nu  och lyssnar på Spice Girl - Wannabe
Snacka om Nostalgi.. då man gick i 3:an och Stor Diggade dom..
man köpte spice girl kort och bytte med varandra på rasterna.
man bildade grupper.. jag fick alltid vara Victoria.. eftersom hon typ inte gjorde så mycket.. Men äh hon var snyggast.. haha (fast jag var inte det direkt) men som sagt.. ÄH

"If you wanna be my lover, you gotta get with my friends,
Make it last forever friendship never ends,
If you wanna be my lover, you have got to give,
Taking is too easy, but that's the way it is. "

hahaha.. Ahh.. det var verkligen härliga tider.
Nu byter man idol varje vecka.. men äsch det går ann det med..

Nu har jag inte så mycket mera att skriva eftersom det inte har hänt så mycket.. just idag..
Men i morgon då jäävlar händer det grejer..
Vi har ett Jätte roligt Prov, och en bokresension som ska vara klar.. OH vad spännande.. jag längtar *gäsp*
Det enda possetiva är väl att vi har sovmorgon till kl 10.
Så Jippii.. You gotthaaa be possetiiiiiv! woh!

Nu ska jag återgå till att göra absolut.. Ingenting!

hejksvejs!


47523-1873

Let me hear you say?! What?
Postat av: Amra

hahaha minns du vilken jag brukade vara då angelica? jag fick alltid vara geri för att jag tyckte hon var snyggast :P

Postat av: emira

u can do it :D

2007-10-23 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback