Grannens fest

Skulle ut i Fredags, och min granne hade en fest mitt emot. Vilket passade mig perfekt.. att förfesta sådär nära intill ens egna lägenhet..
Det var helt okej.. bortsätt från att jag knappt kännde några och att jag var äldst..
Sedan så spårade det mesta ur, och det slutade med att jag struntade i att gå ut och hjälpte till att städa istället.
men det gjorde mig inte så mycket.. Då Sparade jag ju den 100 lappen som Entrén skulle gått på + garderob.

Innan jag gick till Grannens fest, så var jag med Sofija, Vi gick på stan en stund först där vi båda köpte samma tröja, och jag köpte en ny fin digital kamera!
Sedan gick vi och käkade kebabelibabtallrik, spelade lite singstar och började spela TjejSnack innan hon var tvungen att dra, Det var mys.. !

Här är iallafall Lite bilder

47523-1892






47523-1914





Let me hear you say?! What?
Postat av: Jennie

Ja, det måste ju ha varit en aning skönt, förstås! :) haha!

Postat av: michaela

men louise på en bil.. vad gjorde ho där:O

2007-11-01 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback