fredag - Ouwh!

haha Oj oj OJ vad skojsigt jag haft det idag...
var med Elina och mickis hemma hos mig.
Vi åt glass, hembakad pizza och godis igen.. hihi
sen så pluggade vi lite
dom körde eytoy medans jag städade
sen sen sen så sminkade jag michaela och Elina och dom blev så fina så fina såååå
och eftersom vi var så fina så gick vi ut och tog kort.. men vårt seriösa försök att få fina bilder
gick i krash.. så det blev fjanterifjant istället..
Det var kallt ute.. eller nej.. som emira tycker.. det är så VARMT ute.. MM kanske om man hyar 3 st Overaller på sig :O

Iallafall det avr skojigt idag.. =)
Ska snart  gå och sova för jag jobbar 7-16 i morgon =(
Trevlig helg Allesammans! Puss /Angelica




47523-1837



 







47523-1859



 

Let me hear you say?! What?
Postat av: Marlene

Va fan. Elina har ljusa brallor på sig :D DET var längesen

2007-10-13 @ 13:12:15
Postat av: aaron

va fina bilder angi :D

Postat av: maaari

hähä va gulliga, dina bilder bliir döö bra asåå

2007-10-14 @ 14:37:52
URL: http://maarirahme.blogspot.com
Postat av: michaela

haha.. oj oj vad söta vi är:D

2007-10-14 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback