Det känns konstigt

...

Jag har precis kommit hem från Norrköpings Lucia Uttagning..
Vad ska man säga.. STOR erfarenhet..

det var ungefär 120 deltagare.. men det såg ut att vara fler..
Först fick man stå framför en Jury på 10 personer, medans det stod 19 st deltagera bakom än och lyssnade när man berättade om sig själv, och om sång erfarenheter m.m.
Då kom jag vidare..
Sedan så var det yttligare ett test, då man skulle sjunga med 20 personer Sankta Lucia..
Då gick jag vidare..
Sedan var det 12 personer kvar..
Och Angelica kom Ej vidare..
Det gör inget, men såklart det är tråkigt, för det verkade verkligen vara en jätte roliga grej.
Speciellt när jag såg Schemat..
men en sak är säker.. att ur hela den här "erfarenheten" så har jag fått självförtroende att fortsätta försöka,
anmäla mig till saker och tro mer på mig själv..
Att vara 1 av dom 12 sista är ändå rätt så great .. You gottha be Possetiv!

Nu ska jag Sovelisova och drömma mig bort där jag alltid blir nr 1


47523-1874

Let me hear you say?! What?
Postat av: Amra

haha du minns inte? nina ville jua lltid vara melanie b fastän hon sög på det och sonia ville bara tjafsa om allting :P usch minns att jag var sur på dem alla då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback