Angelica - Only Hope (Mandu More)


förvänta er inte en film, eller ett bild spel.
Det här är bara ett sätt att lägga upp min låt på,
eftersom jag inte är så speciellt teknisk och vet några andra sätt.
hö hö Hö




Det är Onsdag idag, och jag har precis äiti frukost.
.Gröt.
ska snart fixa mej och bli sen till första lektionen som alltid.
och jag kommer inte må dåligt över det
försen den dagen min frånvaro lista kommer.
.Oj.
Sen ska jag försöka hitta på något riktigt skojsigt idag
för idag är en dag som är en dålig dag
men jag ska göra den här dagen bra
så.. Come on EveryBody!

/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: Stolt

Du är fantastiskt duktig älskling!

2007-10-11 @ 16:34:17
Postat av: idaaaa

Angelica är det du som sjunger :O?!! du har verkligen vacker röst. håller med "stolt" du är fantastiskt duktig

Postat av: Angelica

tack! hehe nu blev jag glader!
:)

2007-10-12 @ 07:39:51
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback