1408


Igår var jag, Emira och hennes kusin på Bio! Vi Såg 1408.
Lite roligt det där med hur vi kom fram till att vi skulle kolla på den..
Det fanns bara en film kvar kl 22.30.. och det var då vi hade "tid"
Så jag sa att vi skulle slå till, när man har pengar så är man inte så grundlig i sina beslut man bara.. kör på haha
Efter vi betalat biljetterna så gick vi och åt, eller jag åt.
Sen en  timme senare så var det dags.. och ungefär 2 minuter innan filmen skulle börja.. DÅ säger Emira att det är en skräckfilm.
VAD BRA, jag som HATAR skräckfilmer..

men.. I have to say.. Att jag ger den skräckfilmen 5 dödskallar av 5 dödskallar.. Den var jätte bra! verkligen!
Att den var så bra mest av allt var väl kanske för att jag INTE sket på mig, och så mitt i filmen så lurades den, att det var en sån där B skräckfilm.. Men sen så vände allting och den blev Speciell.


Jag rekomenderar starkt att ni ska gå och se den, foh reall! *hö hö hö*
Det var iallafall roligt igår Görls!


47523-1918

Let me hear you say?! What?
Postat av: emira

it was nice bajs ;)

2007-10-29 @ 00:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback