Upptäckt!


Min högsta dröm
för vem vill inte bli det?
jag älskar att sjunga
verkligen älskar det.
jag älskar det så mycket att folk omkring mig stör sig på mig för att jag konstant går omkring och sjunger 24 h om dygnet

Jag vill ha en egen mic! och en egen studio och så vill jag lära mig spela en massa instrument
och vara helt självständig utan att behöva ta hjälp av någon..
ja exakt så vill jag ha det.


men det räcker ju inte med att hoppas och drömma och vilja.
Man måste ocksåå göra det
Kämpa..!
och jag ska göra det..
jag siktar inte stort
jag vill bara göra EN egen låt.
EN, den behöver inte ens bli känd.
men det ska vara en låt som betyder mycket för mig och som jag är 150 % nöjd med.
1 låt.. Min  egna.


/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: Amina

Ingenting är omöjligt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback