Trött

aaяои (D) 18 imorrn säger:

Gå och lägg dig då!

Matias säger:

du ska sova!!



Vad är det med folk som bryr sig så mycket om min sömn..
Varje kväll.. om jag är uppe efter 12 så säger folk åt mig.. what the deal?!
jag kanske också vill vara cool och se hur världen ser ut när klockan slagit 00.00
Dessutom har jag ingen skola i morgon.
Dessutom.. VARFÖR SOVER INTE NI?
Mhm! där satte jag dit er !

I morgon funderar jag nog på att gå upp tidigt iallafall..
Ska söka till ungefär 6 st jobb.. eller iallafall ringa 6 st jobb för att se ungefär vad man gör och så där.
jag har ju redan ett jobb som jag jobbar på rätt ofta..
Men det är så osäkert hela tiden, eftersom jag är en vikarie och dom ringer mig när dom behöver. (och det kanske inte är alltid dom behöver.. )
Jag vill helst ha ett fast jobb. Så jag har en liten summa fast inkomst i månaden.
SÅ att jag kan flytta hemmifrån snart.
jag vill jag vill jag vill.
jag har redan en massa fin fina saker att göra min lägenhet fin med.
Och jag har tillochmed en lägenhet som väntar på mig
måste bara skriva över kontraktet på mig så är allt klart!
Men.. så många hinder står ivägen.. och jag är inte den som är så känd för att hoppa över saker.
Man måste ta en sak itaget..
Som skolan, som fast jobb, som student, som bal, som kryssning, som utomlands, som en massa nödvändiga saker.

Min hjärna går i högvarv hela tiden, för jag är så confused.. Vad skulle ni göra i mitt läge? Några råd om bidrag.. om man flyttar hemifrån och fortfarande går i skolan.. ?

/Angelica


Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback