She Looks High



Märi blev inte så bra på den här bilden, men hon är ju så sööööt ändå!
Sen så blev bilden så otroligt bra på mig, och eftersom jag är ego så .. japp.. ni förstår.
Äach.. det jag ville igentligen med den här bilden var att visa min fina outfit.. Köpte en ny Kläning här om dagen.. Den ni ser på bilden Såklart. och jag är SÅ kär i den. Ja man kan vara kär i Kläder. Köpte den på Vila.. på Rea såklart. Kostade 200 kr när jag betalade för den. Men innan Rea så kostade den 558 kr. Den ni! Jag känner mig dyr.
Och så köpte jag guldiga strumpbyxor som det är mönstrade hål i.. och under har jag Vinröda Strumpbyxor.. WAIT!.. .. Vem fan bryr sig? hahaha
Iallafall..
Den är fin..
Och just det.. Min mösa är mitt liv.. och jag får hålla i den hårt för det händer mer än ofta att någon försöker sno den :O



47523-1961

Let me hear you say?! What?
Postat av: Anonym

jättefiin mössa

Postat av: määäri

guuuuuuuuuuuud angeliica. kliiiiiiiiiiiiiiipp uuuuuuuuut mig

2007-11-07 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback