Önskelista


Visste ni att om man skriver en Önske lista till Jultomten..
Alltså.. Adresserar till TOMTEN
Så får du ett brev tillbaka av honom..
HAN FINNS :O
Jag ska nog testa i år och se om jag varit en snäll flicka.. tihi..


nej men helt ärligt, man får ett brev, alla får ju naturligtvis samma brev där det står något i still med.. "Du är nu det sista brevet jag läser ikväll.. bla bla.." och så får man klister märken och så är brevet i sig väldigt vackert, med typ glitter? och så är det rött och ramat..
Ja ni ser..
posten gör allt för att få dom små barnen att tro att han finns
jag tänker bara
tänk om
det är 3 st barn i en familj som skickar till tomten
och alla får samma brev..
borde inte lite misstänksamhet uppstå om alla var "det sista brevet" enligt tomten..
Då kommer dom ble helt förskräckta och tänka..."TOMTEN LJUGER"
då kommer dom hata tomten
och så kommer dom växa upp helt mordiska
och bara gå omkring med en massa hat
och sen en vacker dag när dom är och julhandlar.. och ser en Utklädd tomte..
Ja då smäller det!
- Här får du för att du ljög, din jävel!
Så får barnen livstids fängelse
och familjen blir jätte ledssna och stämmer posten på en massa miljonermiljarder kr
Och då går posten i konkurs..
och då får ingen i Sverige eller utlandet sina brev
och då blir det kaos..
Ohfan..

Så att ljuga är fel.
Nu vet ni...


47523-1967

Let me hear you say?! What?
Postat av: majda

haha. jag försökte ä lååååångt tag och till slut hamnade jag där :P men jag fattar inte. t.ex kenzaas.blogg.se, hon uppdaterar ju knappt oc är nästan högst upp på listan! jag som uppdaterar non stop är nästan längst ner! förstår verkligen inte systemet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback