Oh Så trött !

Jag förstår inte hur jag orkade att jobba 19 timmar i streck med EN 45 minuters rast.
Ibland gör man dumma saker för pengarn..
För er som inte vet vad jag jobbar med.. Så ska jag berätta för er.. att jag jobbar som Undersköterska på ett Dement Boende.
Fast på Tisdag så ska jag på en jobbintervjue angående att jobba som vårdare för Autistiska barn.
jag hoppas verkligen att jag får det!

Jag sov till 16.00 idag.. gick sedan ner på stan och fikade med min syster Nathalie.
Det var mysigt.. fikade på ett nytt ställa.. Skafferiet hette det. Något nytt Student fik.
Riktigt god Blåbärskaka.. ME love Blåbärskaka!
Och så drack jag god varm choklad med grädde till, och det passar ju bra till nu när det springer omkirng Isbjörnar på gatorna.
*Brr*

Hur har eran Söndag varit? Haft en lika spännande Söndag som mig? Haha!


47523-1973

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback