Myspys på en Onsdag

Snart kommer Emira hir och hon ahr med sig choklad och grädde!
Vi ska dricka varm chokalad och mumsa gott, för ingen av oss orkade gå ut och fika
det är så kallt och ruggigt, och idag kan inte ens en fika locka mig
Sen senare ikväll Så är det Greys Anatomy! Och det är något som verkligen kommer att göra hela min Onsdag.
ME LOVE Greeeeey, ska bara få emira att se på det med.

hade prov idag.. gick riktigt bra faktiskt. Handlade om Imigration. Och jisses vad mycket det är man inte vet.
Men på dom 5 intensiva plugg timmarna med Märi igår kväll så har jag verkligen lärt mig saker som kan vara bra att ha med sig i livet. Saker som får en att förstå vad människor i andra länder som kommer som flyktingar hit faktiskt går igenom/har gått igenom.
Just det här med Posttraumatisk Stress vad intressant att läsa om.
och samtidigt så väckte det upp mig om hur bra jag har det, och hur tur jag har som inte behövt gå igenom, tortyr, krig, föröljelse m.m.
Eller att behöva fly från sina hemtrakter som man levt i hela sitt liv, till ett land där allting är helt upp och ner gemfört med hur det var.. hemma.

Ni är Starka!

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback