HEY! whats wrong with me.. ?


jag förstår inte vad man ska behöva göra för att komma med bland dom mest aktiva?
Slita ut sig totalt eller?
jag tycker det är skit svårt att försöka komma på en massa varierande inlägg för att skriva tillräckligt många för att få komma med..
Skrollade ner längst ner på listan,, och tjejen MELROZE eller vad hon hette nu igen.. Hmm.. Hade skrivit 7 eller om det var 8?.. inlägg bara idag..
Jag som tycker jag har varit riktigt effektiv när jag skrivit 2..
och så tycker jag att jag lyckas med ett så bra inlägg.. så  läser ingen, bara för att jag inte "syns"
Please SEE ME!
haha
Känner mig lite som en LOOSER just nu..


ochochoch så ser jag faktiskt.. för en gång skull.. fram till att det ska bli vinter och kallt och snö och långa promenader och kalla fötter och mörkt mörkt..
För det är allting runtomkring sen som är så mycket mysigare på vintern..
det är mysigare att ligga i soffan och se på tv
det är mysigare att fika och kolla ut när det snöar
det är mysigare att ta långa varma duschar
det är myisgare med mössa, vantar och halsduk.. och..min myspysiga vinterjacka!
och det bästa med vintern är att man får slöa och vara lat
man behöver inte få dåligt samvete för att man sitter hemma 3 dagar i rad *haha*
För man har ju trots allt en bra "anledning"

För att fira att första Snön kom till oss här i Norrköping för 2 dagar sen..
Så tänker jag bjuda på en låt där jag sjunger.
En cover som jag gjort.. med låten.. "Let it Snow Let it Snow Let it snow"




Let me hear you say?! What?
Postat av: majda

kul att min lilla research hjälpte =P

Postat av: majda

angående mest aktiva listaaan: jag trodde att de med amssa besökare hamnade där S: tyckte väl det var konstigt att jag finns med haha! så det är antalet inlägg som gör att man hamnar där? :P

2007-11-09 @ 01:07:59
URL: http://emmell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback