Det är Söndag idag

Idag är en dag som är rätt obetydelsefull, men som behövs för att göra dom kommande dagarna betydelsefulla.
Eftersom det är Söndag idag så är det bara 1 dag kvar till mickis fyller 18 år, 5 dagar till Aaron fyller 18, 5 dagar tills då Aaron ska ha sitt Partaj, 2 dagar tills jag har Salsa lektion, 6 dagar tills jag ska jobba, 1 dag till skolan börjar.
ja ni ser.. Söndan är en dag då man kan sitta i lugn och ro och tänka på alla dom kommande dagarna har att erbjuda, både dåliga.. och roliga.
Därför gillar jag Söndagar, och hatar söndagar.
Att jag gillar söndagar är för att det är slutet på en vecka och det innebär att en ny ska börja och en ny vecka innebär en ny helg.
Att jag inte gillar söndagar är för att det är slutet på en vecka och det innebär att en ny ska börja och en ny vecka innebär att det är hela 5 dagar tills nästa helg kommer..
jobbigt värre..
En helt ny vecka innebär också alla MÅSTEN, skolan, städa, jobba, tänka. . .
Idag är det en söndag då jag inte riktigt vet hur jag ska känna.
hade en jätte mysig kväll igår, verkligen. och idag så har jag också haft det mysigt med god frukost och snart god mat.
Jag trivs här i Svärtinge.
Men samtidigt, så var jag dum att förstöra denna mysiga söndagen med att tacka Ja till att jobba..
men eftersom jag gillar att jobba, och arbetsplatsen.. så gör det inte så mycket.
Sen är det ju faktiskt så att Lovet är slut.. och skolan börjar i morgon.
och så fort jag tänker på skolan så gör det AJ AJ i min mage.. eftersom.. jag ligger efter sjukt mycket i skolarbete..
What am I gonna to do.. ? Oh!

Aja nu väntar macaronerna och falukorven på mig.
Sen ska jag jobbelijobba..

"Tjena tjena mitt benaaaa"


Let me hear you say?! What?
Postat av: maaari

ooh angelica hahaha. du är så skön, sönda sönda sönda söööönda. haha..
hatar oooxå sööndagar,sista dagen man fååååååår sova uuut VERKLIGEN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback