Clap your Hands Everynbody! If you got what it takes!


Godmorgon!

Här sitter jag helt överpigg, tror jag ska fortsätta med den här metoden.. att vara uppe till så sent som möjligt.
Ja det gillar vi! Ju mindre jag sover ju piggare är jag på morgon. HM.. det är konstigt?

iallafall.. emira kommer snart med grädde, så ska vi dricka varm choklad till.
Lyxig frukost säger jag!
Sen ska ansvarsfulla mogna Angelica sätta sig ner vid telefonen och ringa till en massa jobb. Mesta dels för att höra vad man gör där och så? Lön m.m.
Sen ska jag söka dit om den intresserar mig.
OCH sen får jag hoppas att jag får ett fast helg jobb.
Jag tror det är väldigt svårt.. men jag kan ju försöka komma fram till någon slags överens kommelse.
För jag kan ju jobba varenda kväll i veckan också.
Bara att helgerna är mera säkra för mig, om det nu skulle vara så att jag har ett prov dagen efter tex, då måste jag tacka nej.
Skolan kommer ju trotsallt först! Eller vad säger ni?

Senare ikväll blir det en lokalfest, som annordnas av min fabolus kompis Aaron som fyller 18 år idag!
YEY!
fast jag har redan grattat henne med HELA 18 st Grattis, och det är tamefanimej en great pressent!

Nu ska jag ta mig lite frukost, så jag har energi för alla "ärenden" idag.


/Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback