wazzzup?



Det är torsdag för er som inte har koll på dagarna, en liten tjännst från mej till er för jag är snäll så snäll så
var hos emira i går, vi bakade munkar eller.. förlåt... fel av mej... Emira bakade munkar och dom blev ju inte direkt sådär smaskigt goda som dom är på Augustifestivalen... när man känner dess goda doft redan när man lämnat lägenheten och bara letar sig fram till ett Munkstånd *smaskens* låt mig dreeeeeeeeegla
men dom var lika mättande som munkar ska vara och då hade vi, ..oj mitt fel igen... Emira lyckats med något.
Sedan visade hon lite fotografier på henne när hon var liten.. hon tyckte hon var ful.. Men jag tror inte hon förstår innebörden i vad att vara ful är.. så då påminde jag henne om kortet jag visade på mig när jag var liten.. och då blev hon genast tyst... för som hon gick från att känna sig lite nere till att se ut som en solstråle med astmaanfall när hon såg ett kort på mig från fyran. Jag passade Sååååå inte i glassögon... Do I EVER?
Men iallafall.. vad jag vill ha sagt är att.. I waaas ugliiiii och nu har jag någon som håller med .. hieh hieh
Efter munkätande och fotografitittande och vanligt görlii görrliiii talk så somnade jag i perfekt tid för att få mina timmars sömn.. För jag är speciell.. Jag är inte som alla andra... eller dom flesta iallafall... Ni ser... Vi är lediga idag och då sitter det ju alltid lite fint till om man tar en sovmorgon.. eftersom man kan det.
Men jag gick upp klockan kvart över 6 eftersom jag började jobba kl 7.
vill man ha pengar så får man ta konsekvenserna...
fast.. hur sjukt det än låtar så tycker jag det är lite halvt mysigt att när jag väl är uppe.. vandra i halvsnabb takt till hagahemtjännst, vara där en halvtimma innan jag börjar och dricka mitt kaffe, kolla igenom dagens schema.. vilka boenden jag ska gå till.. vad jag ska göra.. fråga mina arbetskambrater vart en speciell gata ligger, kolla nyckelnummerna och samla alla nycklarna i en nyckelknippsa och sedan vandra iväg i lugn takt till alla som behöver hjälp medans jag hör ljudet av alla nycklarna skramla i min tränningsoverall.
Låter skumt va?.. Äh.. vem bryr sig... jag är skum
Slutade iallafall kl 11 och gick hem till emira och slängde på mig ett par slappii shorts och slappade losss
Åt en stor god frukost.. duschade.. kände mej ren ren och renast och sen efter myckeet käk så som glass och annat ajajontmagen så vandrade jag hemåt och sitter nu här
Jag ska städa mitt rum idag *JAAAAAAH* sen ska jag till emira igen för jag jobbar kl 7 i morgon... I´m an Arbetskvinna JAO

NU får det räcka för denna gång .. Bye bye.. Se you later aligatuur HE HE HE HE



47523-1142

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback