Samanfattning från Fredag till Söndag

Köpte en grill
Gick till skolan
var i skolan
hade tråkigt i skolan
gick till jobbet
jobbade i 3 timmar
träffade sebba på stan
träffade emira minka och maria på stan
gick till biljardcafét och hade bytteshandel
gick hem glad och nöjd med mina fina ciderflaskor i alla olika och glada färger
satte oss alla 4 på hallgolvet och dog en liten stund
det blev bråk
det löste sig
jag städade mitt katastrofalt stökiga rum
lagade ris
Packade
gick till vasaparken
träffade Aaron, Bilinda, Otto, Martin, Victor, Larsson, Märi och hennes vän
och själv så var jag ett sällskap på Maria, Minka, Emira och Tamara
Vi började dricka och njuta av att helgen kommit
försökte tända på grillen på ett snyggt sätt
misslyckade
lyckades sen
grillade våra korvar med bröd
och min fettstora Flinta stek
åt tillsammans med ris och potatissallad
rökte vattenpipa
skrattade
kissade än massa gånger
blev full
gck hem kl 22.00
somnade
halv 22.30
vaknade kl 11
åt stor frukost
Mammas vännina kom
hade vuxna mogna samtal om framtiden
ska kanske få en cykel?
Åt mat igen
packade
fixade mig Hoti Hot
med klacki klack
gick till bussen
pratade med Stackars Sebba
åkte buss
hoppade av bussen
vandrade till Elina
Sa GRATTIS till Elina
ritade ett helt eget vykort med självporträtt på Mickis Elina och Jag på (Mickis hjälpte till lite)
Gav Elina hennes pressent
Hon blev jätte glad
Började dricka
rökte vattenpippa
kom en massa folk
såg en söt kille
men sen var han inte söt längre (äcklig)
sjöng högt (skrek)
Dansade och sjöng ännu mera till Björn Rosenström
Pratade Engelska med en från Belgien
"Sov"
gick upp och var social
"Sov"
Rökte vattenpippa
sov (10 min)
åt mackor
pratade med Taco
åt pan pizza
"Sov"
Gick upp och var social
låg i sängen med Rasmus Elina och (Martin... Marcus?) och pratade om Ingenting
gick upp kl 05.25
åt panpizza
vandrade till bussen som gick 06.05
kom till jobbet 06.30
drack kaffe
Jobbade från 07.25 - 13.00
Fick fågelskit på mig någonstans där imellan
åt en apelsin
drack te
åt 4 kakor
vandrade hem i det supermegafina varma vädret
kom hem halv 2
duschade
gick och la mig
sebba ringde kl halv 7 och väkte mig
åt mat
sitter nu här och väntar in bättre tider ...






grillningen

47523-1126




Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback