Säg något smart



Säg något smart

en åsikt, ett citat, något ni läst eller hört idag, eller någonsin.

Det första du kommer att tänka på ..




- | Reggae_RipaN - (F)13/1/07 (F)- Cecilia (L) - Zebbe Goes WoW :-O säger:

Zebbe Är Bäst På Jorden :D

(han heter Zebbe)



Matias säger:

Dom som vet bryr sig inte och dom som bryr sig vet inte

(såja nu börjar det lika något)



Erika säger:

i metro stod det igår att för varje grad varmare det blir på sommaren så är det 1000 färre kvinnor och 398 färre män som käkar antidepressiva. duger det?

(Bäst hittils)



[email protected] säger:

2+2=5

(blir jag förvånad?)



Phat Cat säger:

det finns inget som heter Tjock...bara bra och dåligt självförtroende

(Hm..)



angelica säger:

vi människor har något gemensamt som alla är bra på och det är att klaga

(såärdet)



Johanna (tu) säger:

det är aldrig försent att ge upp

(Det finns en poäng där!)



Jonas The King säger:

soldatens viktigaste egenskap är hans kondition


(sa lumparen själv)


Robin Melin säger:

Alfredsson kan bli den första utläningen att ta emot stanlycuo bucklan!!
som kapten för ett nhl lag
många utläniungar har vunnit den alltså men inte hämtat den! hajar dU?

(spelar man basket dagarna i ändan så är det väl det enda man har i huvudet, men jag lärde mig något där iallafall!)



aaronlicious inmymind säger:

ja får upp en svettig karl i huvvet som är übersexig


(aaron har aldrig varit en speciellt rimlig person, det är bara att försöka acceptera den hon är *haha*)

...... säger:

jag ser inte skogen för alla träd.. ordspråk


(men träden är ju skogen?.. dhaaa)


Elena| Beyaz Ay säger:

"there is no upper limit"

(engelska och jag är inte goda vänner med det var säkert något smart sagt ändå för Ellinor är en smart tjej)



Maks säger:

Vi glider igenom livet som charter turister

(mjoo)



Maks säger:

Fast min bästa är "det blev som det blev, det blev inte bättre" stämmer i 90% av fallen


(sanningen är ju den att ja, det stämmer bra.)


Flinta | drömmer om fred och sånt säger:


Jag äter inte bajs bara för att det är gratis

(sällan flinta inte säger något roligt som det finns en smart mening i)



gina. säger:

think twice before you role the dice

(hur många har inte gjort det misstaget?)



Don't Forget Me säger:

i carry your heart (i carry it in my heart)


(kärleksfulla nathalie)


Fia  säger:

som man bäddar får man ligga?

(ja.. och vem tycker inte det är skönt att komma hem efter en lång adg och slänga sig i en helt nybäddad säng?)


Vi ska glida igenom livet som charter turister Gonzalez (K)Fanny(L) säger:

Akta räven

(öh?)



Vi ska glida igenom livet som charter turister Gonzalez (K)Fanny(L) säger:

Den är copyright på också eduardo gonzalez

(haha)




Postat av: Jooohaaan

"kör aldrig åt fel håll i en rondell"


(ibland är det väl kanske rätt possetivt att inte ha körkort.. ifall någon skulle missupfatta det här tvärtom)


Mina vänner Är smarta . . . SådeSå!
 

Let me hear you say?! What?
Postat av: Lio

den var bra :)

2007-05-31 @ 19:14:41
Postat av: Jooohaaan

"Kör aldrig åt fel håll i en rondell."

Postat av: Angelica

hahha den får komma med Jooohaaan! :D

2007-06-01 @ 07:42:07
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: michaela

jag kan inga bra skojjiga kommentarer:(

2007-06-01 @ 18:33:07
URL: http://ismokealone.blogg.se
Postat av: aaron

ANGELICAAAAAAAA ! du ksickade ju ett citat till mig innan om soldaten å sen skrev du tat jag skulle typ skriva de först jag fickupp i kålan, å de va en svettig sexi jävel, fan.. nu tror ju alla att jag är helt tajkon, men u know what ? I DON'T GIVE A DAAAAAAAAAAAMN. mohahha. ¨VAD^Å att jag aldrig varit rimlig ? vad menar du med det ? ja lixom inte förstå.... men ha de bra då, MIDOSMMARIMÖRRN! SUPA STUPA -PÅT IGEN! PUSSSS LILLA SNUTTETUTTE

2007-06-21 @ 21:45:22
URL: http://aaronlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback