Otten 11/5



47523-1133


det var som det var

minnen kom upp
mådde dåligt
ignorerade

mådde bra

dansade

var med kussinerna

svartklädd

någon rappade för mig
på en soffa
brevid en stor spya
det luktade
illa

sjöng karaoke med barndomsvännen
Jill
vi sjöng Carola
Främling
Han sa att vi var bra
men ljög säkert
sa säkert det till ..
alla

träffade sebba
fick tuggumi
som var gott
sebba jobbar där
han är en duktig arbetsman
you go sebba.. go go go

det regnade ute
jag gick hem i regnet
jag blev blöt

sen sov jag
till klockan halv 2
det är länge
tycker jag

sen jobbade jag
haga hemtjännst

gick hem till emira sen
vi hade filmkväll
tamara var där
det var mys

sen sov vi

och sen jobbade jag
sen blev det måndag
och då jobbade jag

och snart är det torsdag och sen fredag och sen lördag
och då jobbar jag.

Angelica är en arbetskvinna

jag tror att det är därför
angelica är lite sur
mycket sur
och låter det gå ut över andra

nu ska jag vila
jag har trännat i 2 timmar och gått hem
och ska städa kök och hall
och har prov i morgon
och ska träffa emil på Vasa för att ta en kopp kaffe
så godnatt så länge

Tidliluuuu!

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback