Minnen

kommer ihåg den där kvällen då Johanna och jag drog ifrån Jeppes hem klockan 5 på morgon, yrade runt som tokar för att vi inte vågade gå hem till mej för att då skulle vi bli avslöjade om att ja ljugit om vart ja varit.. Vi vandra omkring tills pressbyrån öppnade då vi svulla i oss te och mackor som vi köpte med våra ihopskrapade mynt som låg över allt i fickorna.. sedan drog vi vidare till min trappuppgång bröt av en kvisst med massa vinbär och gick ner i källaren och svulla och yra boll boll, tillslut beslöt vi oss för att gå upp när klockan var halv 8 .. 8.. och sa att vi fått skjuss av hennes mamma tills stan för att hennes mamma började jobba tidigt...


Kommer ihåg när Shima och jag gickomkring och drömde om pengar och diskuterade om vad vi skulle göra om vi hade 1 miljon osv, då vi kom på den fiffiga idén om att "råna" en parkeringsautomat, och när det inte gick att sparka på den och trycka på en massa knappar drog vi hem till mej o hämta skruvmejslar... slutade med att polisen kom för att någon ringt o anmält.. fick mychet skäll och många tårar rann av att man skämdes så otroligt..


kommer aldrig glömma bort när jag och Erik var på promenad i Staffanstorp och började prata om att vi borde skaffa och skapa oss ett par minnen innan jag flyttade tillbaka till Norrköping, hur dom än var eller handlade om skulle det vara något man skulle kunna minnas för all evighet.. då hittade jag ett Bawta stort Löv som vi båda satte oss på mitt på den blöta asfalts cykel vägen och satt där tysta.. för oss själv och sa.. det här får bli vårt minne..




Jag kommer ihåg . . .



Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback