Helgen



47523-1089

Emira och jag innan vi ska ut till Cubar.
Lika Shnygga som alltid

det var även flera än vi två som gick ut den kvällen. Det var även Tamara, Sofia och min syster Nathalie.
Det var henne vi var hemma hos och förfesta, på bilderna så kommer ni få se oss alla. Sofi är den blonda, Nathalie är hon som inte på så många bilder, Tamara är hon som ser coolast ut och Emira och jag har ni redan fått ansikten på.
Vi hade det iallafall skitskoj. Jag iallafall, sen vetjagifan om dom andra hade det? Jag dansa hela kvällen, sjöng karaoke och träffade lite roligt folk.. i ALLA olika åldrar... Verkligen.
När det stängde så vandrade vi till Mcdonalds för att svulla lite, eftersom det alltid är gott med mcdonalds när man är full, av någon konstig anledning. På vägen dit så låg det guld överallt som jag såklart blev otroligt fasinerad av och var tvungen att stanna upp och ta en närmare titt, jag insåg nog inte hur dum jag såg ut när jag satte mig på huk på trottoaren och plockade upp en massa guld Konfetti. Men Äh... det var iallafall otroligt vackert och jag ville bara plocka med mig allt hem.
När vi kom till Mcdonalds så var mamma där och det var väl trevligt det. Så vi satte oss med mamma och hennes kompisar och käka. Efter det följde vi henne hem eftersom vi var 4 personer och mamma bara en, påvägen då vi följde mamma så föreslog hon att vi kunde sova hemma hos mamma istället för endå upp i klingsberg hos nathalie och det erbjudandet tog vi! Aveeest! Sov gott gjorde vi också!








dagen efter så var jag med emira, vi fixade oss lite och sen gick vi och åt på kina
På vägen dit tog vi några bilder, och jag lyckades även ta kort på mina friterade bananer så jag alltid kommer minas hur goda dom var *JAAAAA*



47523-1100












BYE BYE .  . . Snart helg igen Aveest

Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

glömde du att även jag var på cuebar?

2007-05-02 @ 22:16:10
Postat av: Angelica

men lilla gööömman.. haha jag kan skriva dit dej.. men jag skrev faktiskt endast dom jag gick dit med :D Jag träffade många där som jag kände och kan namnen på.. kan ju inte skriva ner alla.. Men om du vill kan ja kläma in dej på ett hörn ifall det gör dej lyckligre? hö hö hö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback