Ett år sen

Det var ungefär ett år sen den här filmen gjordes.. av mig och min syster
Sommaren var påväg, det var en lycklig dag då vi skulle gå iväg till ett födelsedags kalas
Innan vi gick ditt spenderade vi dagen med jordgubbar och coca cola sittandes vid hamnen
vi pratade inte om något speciellt utan vi bara satt där, tog lite kort, och njöt av att det var varmt ute och smaken av röda saftiga smaskiga jordgubbar.
Efter kalaset så sprang vi runt i norrköping och tokade oss lite och sen när vi kom hem så klippte vi ihop allt och gjorde det till våran egna sommarfilm med låten Crazy
I början så immiterar jag Mitt ex, och damn vilken bra immitation! (jag tyckte inte om honom så mycket då) Gör inte det nu heller om jag tänker efter.. men jag bryr mig mindre (intealls?). Förut så lätt jag mitt hat för honom ta över hela min vardag
Kan man tänka sig? Vilket slöseri med tid . .

Aja.. Jag tyckte det passade bra att blogga om det här idag... eftersom det var ungefär ett år sen
och att precis som då.. är sommaren påväg.. snart.. får vi hoppas?

Take care YO! Muha





Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback