Du



Jag är djupt bevsiken på dig
när jag lärde känna dig så blev jag förvånad över att det fanns så bra människor
att det faktiskt fanns någon med så många bra egenskaper
Och i detta fall var du även en kille och det var det som chokerade mig mest

- wow en kille som är långt i från alla andra  killar man träffat?!

Några romantiska eller kärleksfulla känslor blev aldrig inblandade men jag gillar/gillade dig lika mycket för det
och sen.. från ingenstans utan någon som helst förvarning så visar du en sida hos dig som bara får mig att ta tillbaka alla tankar och ord som har haft med dig att göra angående "att du skiljer dig från mängden"

När du tog beslutet att sluta höra av dej så bevisade du
Att jag bara är värd att prata med om det skulle kunna bli något mellan oss
För såfort den chansen försvan så var jag inte lika intressant längre,
jag var inte längre värd att slösa tid på

det hade varit en sak som du ringde mig, och förklarade och sa
- Jag känner inte att jag vill prata med dig på ett tag för att (och sen den anledningen du nu har)
Då hade jag iallafall inte behövt sitta och vara så jävla nyfiken på varför du slutade höra av dig
för jag är en tjej, med ett rätt lågt självförtroende, och när jag börjar fundera och filosofera ut egna anledningar på vad det kan vara så leder det bara fram till tankar som har att göra med att är mitt fel, eller har med mig att göra (påettdåligtsätt) 
och det får i sin tur mig må dåligt

Hade känts bra.. Om du kunde bevisa för mig att jag har fel med allt jag skriver här...
att det inte alls är som jag tror . .  
för jag vill verkligen ha fel eftersom jag var så säker på
att du inte var... Som alla andra


47523-1143

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback