Du skojjar med mej?


Jag älskar dej, och kommer alltid göradet , du är min luft... mitt allt! Utan dig vore jag ingenting! Och skulle gråta floder som skulle översvämma hela Norrköping.. Jag skulle hoppa från Det högsta tornet i stan, och gå fram till ett rasist gäng och låta dom slå ner mig bara för att smärtan från smällarna skulle ta över den smärta jag skulle känna om du lämnade mig. jag skulle låta dom spräcka min skalle älskling.. bara för dej!
Jag kommer ihåg den dagen då jag såg dej första gången.. jag visste att det var kärlek vid första ögonkastet och från den dagen har jag alltid älskat dig.. Ditt hår luktar så gott och dina läppar smakar hallon, och hallon är min favorit smak vilket passar mig perfekt då..
När jag hör din röst blir jag alldeles svimfärdig och vill bara att du ska vara brevid mig så jag kan äta upp dig från topp till tå..
Förstå.. Du är MIN Ängel utan VINGAR!


SOMEBODY PLEAS KILL ME ..... slowly


jag är ensam, jag är själv ,har ingen, är självständig. Hur ska jag utrycka mig i ord... det som står där uppe.. hittade jag på.. på 2 minuter.. Ord är bokstäver som sätts ihop och bildar ... öhm.. ord ..
Äckliga ord utan mening som jag bara vill spotta och kräkas på.
Om jag någon dag låter någon ge mig kärlek så kommer jag vända mig om och gå såfort jag får såna här dikter lästa för mig.. eftersom det skulle kännas som jag hört det så många gånger förut, som att det var inlästs.. oäkta.. jag skulle bli orolig och börja känna att den kärleken vi har kanske bara är en bok som blivit läst flera gånger och som ännu en gång (precis som alla andra).. kommer få ett olyckligt slut.
Ge mej lite action och visa.. visa att jag är din "ängel utan vingar.".. Då kanske.. jag tar dig på allvar.
Så ta dina ord och stoppa upp dom någonstans där dom blir alldeles bruna och kladdiga och sen lukta på dom för det är exakt den känslan av kvälningar jag får när man kollar runt i internet världen och ser alla dessa kärleksfulla människor.. Som älskar varandra så innerligt mycket från sina hjärta och som bara måste visa det för alla dom känner och alla som inte bryr sig ett skit..

jag trivs bra själv?

Emira, Maria, Sebba, Bilinda, Tamara, Michaela, Elina, Hanna, Aaron, Otto, Gina, och Mamma
dom gör mig Lycklig!

Sådeså !



47523-1131

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback