yessirthatsthewayitis






                                                       DU KOMMER ALDRIG FÅ VETA









var ute och gick en promenad i 1 timme för ett litet tag sen
det var skönt, för det behövdes.. så jag kunde få tänka lite
eftersom jag aldrig tänker annars hö hö
Men äh .. låt mig.. Bra tack ni lät mig.
Allt är så vackert då menar jag det på ett ironiskt sätt.
kanske låter mer trovärdigt om jag skriver enkelt och simpelt.. "Fint" med 3 punkter efter.
Då kanske.. DÅ ser ni kanske ironin.
Så.. förstå mig nu när jag säger
Norrköping är en så vacker stad... fint ...
huhu? Got it?

Nu ska jag fortsätta yrabolle en stund vid det mycket underhållande msn
där det finns så många vänner ja kan prata med Hi hi
och sen ska jag sova.
Det blev visst ingen fest för mej denna lördag. Vad konstigt det känns.
Men det blev en lyckad lördag för det.
Var och fikade med emira och tamara, och efter att tamara gått
så fikade jag och emira vidare medans vi disskuterade och pratade allmänt om alla
underbara killar i våra liv, och jag tror att vi pratade om ämnet ljuga rätt mycket
för det är ju folk SÅ BRA PÅ att göra så why not nämna det när man sitter
och pratar om allt och inget... ?
Sedan så fick vi den braiga idén att hyra film och svulla chips, och idéer leder till ACTION
Så.. SO we did .. Det fick bliva John Tucker must die .. den var bra.. och den fick våra hjärnor att samarbeta ihop till en skita bra plan.. OH JA... ***** MUST DIE *hi Hi*
det var efter det då emira gått hem jag tog min fina promenad.. Gate ner o gate opp o glana in i skyltfönsstrraaa

Nu ska.. Jag .. SOVA? Va ska ja sooova? Ja men visst  Hi he


Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

haha.. kan du tänka:O ooh fan.. jag är chockad;)

2007-03-25 @ 21:40:34
Postat av: angelica

det där var ganska illa sagt :D men äh låt dej vara elak :P hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback