Sånt som händer


det är väl bara att gå vidare antar jag? För vad annars kan man göra?
Sitta hemma och gråta hela dagarna kanske? Ja för då blir ju allt så mycket bättre...
Man lär sig av sina misstag? Vafan.. varför funkar det inte på mig?

man hör mycket om allt och alla.. Akta dej för det ... gör inte så...  var försiktig.. DOM är såna..  lita inte på henne .. han är ett svin..
Men godtroga Angelica vill ju skapa sig en egen uppfattning... Som inte lyckas så bra.. för det slutar oftast med.. att det jag hört.. stämt.. om inte till 100% så iallafall över 50% ...

jag säger.. Fuckit..  Jag har aldrig haft fördomar för jag tycker bara man blir olycklig av det. men man blir tamigfanimig mera olycklig av att inte ha det. SÅ FUCK OFF .. jag ska aldrig röra er.. och NI kommer ALDRIG få röra mig .. Blir äcklad..
Att någon kan vara så smutsig?



noGoMdeT








ANGELICA MÅR BRA NU varför skulle jag inte det?





Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback