har du ...








"Har du nån gång vaknat på morgonen och tänkt på allt du har gjort fel,
å ändå varit ganska nöjd med dig själv.
För du vet att allt som skett, har lett dig hit."

Let me hear you say?! What?
Postat av: Anonym

eller kanske tänkt att det man gjort har sårat någon så hårt att man är så hatad?

2007-03-06 @ 12:34:43
Postat av: Angelica

den klumpen satte sig hårt.. var det riktat mot mig eller?

Postat av: Anonym

om du har något att ta åt dig för så ja. men annars var det inte mot dig.

2007-03-07 @ 20:59:41
Postat av: Angelica

skönt.. för man blir ju lite orolig.. för man vet ju aldrig ifall man kanske sårar folk undermedvetet.. Sådant är ju svårt.. att veta vad folk kan ta åt sig för.. får man fråga varför du skriver som anonym? Vet jag vem du är? :)

2007-03-07 @ 22:27:02
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Anonym

du kanske vet vem jag är. eller visste.

2007-03-08 @ 16:22:23
Postat av: Angelica

ja det kan jag bara svara på om du faktiskt säger vem du är... du kanske kan börja med ett namn? :)

2007-03-08 @ 20:58:22
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Anonym

du vet väl nog vem jag är.

2007-03-13 @ 17:49:40
Postat av: Angelica

Hur ska jag kunna veta det? du skriver inte vem du är? inga namn ingenting. Jag är inte Wonderwoman som kan gissa mig rätt till avd som helst? Varför är det så svårt att bara säga vad du heter och vem du är? Eller du kanske bara en sån där som gillar att psyka folk.. isåfall kan du inte ha mycket till fritid. /Angelica !

2007-03-14 @ 20:37:18
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Rebecca

mmm ja rebecca heter jag. du kanske kommer ihåg mig?

2007-03-15 @ 16:43:29
Postat av: Angelica

om det är den Rebecca jag tror att det så ja jag kommer ihåg dej väl. Men nu undrar jag verkligen vad du menade med "eller kanske tänkt att det man gjort har sårat någon så hårt att man är så hatad?" ... ? =/

2007-03-15 @ 21:21:24
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Rebecca

jo för att jag blir misstänktsam när du du skriver att du är nöjd för det du gjort. därför helt enkelt.

2007-03-16 @ 09:56:42
Postat av: Angelica

Hmm.. Jag kan börja med att berätta att det här är et citat som jag tagit ifrån En konser med Lisa Ekdahl då hon gick ut på Scenen, sa det här och sen började sjunga på min favorit låt "Om jag snubblat efter vägen" och jag tyckte det var lite gulligt. Och sen är det också så att man kan inte sitta och må dåligt över alla fel man gjort för då går man aldrig vidare, jag har mått dåligt... har varit deprimerad i över 1 år för att jag ångrat en massa jävla saker.. blandannat det som du antagligen syftar på. tro mej.. Men det sliter på än att må dåligt. Så jag lär mig istället av mina misstag och går vidare. idag befiner jag mig under en bra period i mitt liv och alla fel jag har gjort.. har faktiskt lett mej hit.. För utan fel hade jag aldrig lärt mig eller varit den människa jag är nu. Du behöver inte bli misstänksam. Inte för att jag riktigt förstår vad det är du är misstänksam över? Om du är misstänksam över något nu? eller bara det som var...

2007-03-16 @ 10:05:26
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag förstår det. självklart ska man inte gräva ner sig i sina egna misstag utan gå vidare med sitt "nya" liv. jag ville bara försäkra mig om att du inte tycker något annat. Skit samma, ja e inte sur på dig eller nått om du tror det. Jag bearbetar forfarande mina "problem" och det kan ibland gå mut över fel person, men du måste förstå att tuvärr är det mot dej allt agg ligger på, även om jag inte vill och förstår att det inte är bara ditt fel.

2007-03-16 @ 13:51:23
Postat av: Angelica

jag trodde du hade gått vidare eller vad man ska säga.. Eller iallfall att du borde ha gjort det eftersom jag och han inte änns pratar och inte har någon kontakt.. Så borde de ju vara enklare..? och bara så att du vet.. Att även ifall Alex skulle ta kontakt med mig.. Skulle jag aldrig ge honom gensvar. Jag kommer aldrig prata med honom någonsin igen. Om jag inte får en pistol riktat mot mitt huvud. Tycker alldeles för MYCKET illa om honom :) Inget illa menat mot dej och ditt val ditt pojkvän.. Bara min personliga åsikt om den människa. Och jag har mina skäl.. och om jag får säga min mening becca.. så förtjännar du bättre. /A

2007-03-16 @ 23:02:01
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Rebecca

Det är svårt att gå vidare eftersom det kommer eller har kommit nya saker hela tiden efter det. jag vet att du hatar honom. han läser inte på bloggen så vi kan skriva vad vi vill här så du behöver inte vara orolig. Han vet inte ens att det finns. Jag vill fråga dig lite saker eftersom jag vet att ni har varit bra kompisar. Du vet att om det skulle komma ut något som jag inte vet om så spelar det ingen roll eftersom ni inte pratar och du redan hatar honom. Har han berättat något mera som han kan ha gjort? Har han varit "flörtig" mot dig eller mot någon annan? vet du om något om den gången han följde med jenny hem ? snälla jag ber dig att svara , du vet att han är så bra på att ljuga och jag känner inom mig att det är något mera som jag inte vet om. Jag har försökt att prata med alla i hans närhet men alla är så ursäkta mig jävligt rädda för honom och det stör mig. det är han som har gjort fel och ingen annan. Så ingen annan kommer liksom få skit förutom honom. tack iaf även om du inte vill svara.

2007-03-17 @ 18:43:10
Postat av: Angelica

Hmm... låt mig säga så här... GÅ PÅ DIN KÄNSLA. För den stämmer enligt min mening. Tvivla inte på vad DU tror på. Du behöver inte ha bevis för att göra rätt för dig. Jag vill inte vara den som är anledningen att någonting som erat förhållande sabateras. Och vare sig du säger att du inget kommer att säga så kommer det alltid fram, och jag kommer få skit för det. Både du och jag vet det. Och en annan sak.. hur många gånger ska han få göra misstag innan du inser att det inte är så ett förhållande ska se ut? räcker det inte med en gång? Hm... Eller du kanske går efter motto "En gång är ingen gång två är lika med noll?" Du verkar långt ifrån en osmart tjej.. uppenbart är det ju så att du känner att något är fel. Och då är det förmodligen det. Kolla på dej... Du bryr dig du mår dåligt du tänker på det här... tror du han mår dåligt över det han har gjort eller?. Öh nej för då "tycker jag" att han aldrig borde gjort det. och jag vet att du vill tro att det bara var en engångs grejj.. men jag skulle aldrig någonsin lita på min pojkvän ifall han hade kysst en annan tjej m.m. Och det är Lidligt värre att vara i ett förhållande FULLT med misstankar hela tiden.. och du ska också tänka på att ju mer svartsjuk han är på dej och misstänker dej för saker så kanske du ska ta dej en tankeställare varför.. man försöker ofta hitta dom felen hos andra som man har hos sig själv. Jag kom ihåg.. När det var midsommar.. och jag blev bjuden hem till dej, jag mådde skit! jag satt där på bussen när vi skulle åka hem.. och tittade på dig i smyg och fick den största klumpen i min mage o tänkte "där sitter hon.. och är så kär.. och tror att allt är så bra, tror att han är så bra.. mår så bra... men hon vet ingenting.. det är så orättvist" det var därför jag aldrig försökte bli kompis med dig utan snarare drog mej undan.. du kanske märkte det? För om ja hade blivit vän med dej så hade jag varit tvungen att berätta för dej direkt! för jag tror nog att i slutendan jag föredragit dej som vän.. En känsla jag har. är 100% säker på att du har mer vänskap och ärligthetatt ge en den jag fick av alex. Jag vet inte änns vem jenny är? Jag kan inte säga avd du ska ska göra men jag kan säga avd jag skulle göra. Jag skulle ALDRIG lita på honom A L D R I G !

2007-03-17 @ 21:20:40
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Rebecca

okej. jo jag vet det. men då är det alltså så att det finns mera men att du inte vill säga för att jag ska skylla på dig? är det så eller rätta mig om jag har fel, du behöver i sådant fall bara säga att det finns mera, resten kan han få säga själv. det är bara det jag vill veta. Oh nej jag litar ABSOLUT inte på honom, det är därför som jag vänder mig till dig, och just angelica eftersom jag vet att du är en rak o ärlig tjej och jag tyckte eller tycker faktiskt om dig som person, och det är därför jag blev arg och ledsen för att detta skulle hända. Som du ser så har det gått ett halvår och jag har forfarande inte släppt det, men det handlar inte om dej o aleks utan om att det känns som att det finns andra saker som inte kommit fram. som kanske du vet eftersom ni var bra kompisar. Jag litar på dig och jag förstår om du inte vill komma iklämm, men en sak är sann att du kan inte förstöra mera angelica, det skulle bara hjälpa mig. För som du säger här går jag runt och tror att allt är perfekt men när det i själva verket är skit. och den ändå som vinner på det är han. Jenny är en tjejkompis som ringde till honom för ett år sedan och tjöt och ville att han skulle komma ut mitt i natten och möta honom, vilket han gjorde oh var borta i två timmar. Hans förklaring var att dom hade gått runt stan i 10 miinusgrader vilken idiot som helst fattar att så var inte läget, men jag var som du säger för kär för att fatta. Sen när din och aleks historia kom fram erkände han att han hade följt med henne hem ! och att han även hade varit intresserad utav henne innan han träffa mig. men då ville hon inte ha honom. Men så fort vi blev tillsammans blev det tydligen intressant. Jag har snackat med henne på lunar och först sa hon att det inte hade hänt nått och att jag skulle lita på han, men sen när jag förlarade hela historian som han hade sagt svara hon inte ens på mejlet. Hela historien är skum.

2007-03-17 @ 22:23:28
Postat av: Rebecca

och en sak till ; Han skulle inte ens våga säga sanningen om det skulle vara så att det skulle ha hänt
något mera. För om det har gjort det så vet han att det är Slut och då menar jag SLUT SLUT ! Df finns det anledningar att han är extra försiktig så att jag aldrig kommer få reda på sanningen. Han är en feg jäkel. Det är det som är det värsta med aleks är att alla tror att han är den bästa vän man kan ha , men den ända han tänker på är sig själv. sorgligt men sant. Och jag förstår att alla , framför allt tjejer tycker om honom för att han är så bra på att spela. Han bryr sig egentligen inte om någon mera än sig själv. Ibland så önskar jag att han skulle blir så krossad att han inte visste vad han skulle ta vägen. Bara för att få lida av allt han gjort.

2007-03-17 @ 22:31:48
Postat av: Angelica

bara så att du vet så har ja inte varit inne, det ör inte det att ja ignorerar ditt mejl.. Jag återkommer med svar jag ville bara läsa just nu men hinner inte svara... LOVAR! Kram /Angelica... By the way.. säg till om du vill ha mitt nummer.

2007-03-19 @ 10:07:23
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Rebecca

Okej. Svara när du kan/vill. Kram Rebecca

2007-03-19 @ 16:31:34
Postat av: Angelica

jag håller med om att han är självisk.. alldeles för självisk.. våran vänskap var mycket så.. pratade mycket om sig själv m.m... Men du becca.. jag tycker det känns jätte fel att sitta här och berätta en massa saker Via BLOGG... fördet finns folk som läser... faktiskt... Men det är en sak jag inte förstår.. IGENTLIGEN nu.. varför måste du ha en anledning att göra lsut med honom när han redan tydligen ahr sårat dej så det räker.. varfäör säker du "det här är den sista gången" ja bara undrar.. hur tänkte du när ni blev ihop.. tänkte du? Hm det är okej om han gör misstag 2 gånger.. men 3 gången gillt då jäävlar! du förstår väl hur det låter i mina öron.. Och om det skulle finnas mera grejjer han gjiort han är ju lika dålig som han har varit förut... och det du redan vet och du att få veta om du förstår vad jag menar.. Att han ljuger, förvrider sanninge, tänker på siog själv, går efter mottot "den man inte vet skadas man inte av" m.m.. jag sitter här och skrattar.. för hahha kolla på dej... hur snygg som helst.. jag vet att du vet att när du är ute så kollar folk på dej? Du är social, trevlig smart.. har liksom saker att prata om och är inte tjejen som sitter brevid och säger *hihi* måste du ha en till anledning för att konfrontera honom att du blivit sårad.. jag kan säga såhär att.. ja jag tycker att det finns saker som han kanske har gjort som inte är okej när man har en tjej.. Men det är kanske sådant som du tycker är helt okej.. Jag har väldigt väldigt högaaa krav på hur min pojkvän ska vara.. jag tycker tex inte det är okej att min kille skulle ligga och kolla på film med sin tjejkompis och pilla henne i håret.. hur oskyldigt det än är... sen.. så känns det också fel att när du och jag faktsitk inte är vänner att jag ska sitta och anförtro att som jag vet.. när alex faktiskt en gång i tiden har varit min vän och jag har lovat honom att vara en VÄN.. och en vän är en sådan som skyddar varandra.. och han ju aldrig avslöjat några hemligheter om mej.. eller??? En annan sak hade varit om jag fick lära känna dej.. och vinna förtroende för dej.. så att ja kunde känna att ifall jag sa något.. som du vill veta.. så kommer jag att VETA att mitt namn inte änns kommer att nämnas när du konfronterar honom OM du nu skulle göra det.. jag evt inte om något av det här låter vetiigt för dej?... Men äh.. det är bara jag.. Jag litar inte på något ihela världen förutom mig själv så därför är jag mycket försiktigt.. För jag är van vid att folk söger nästan vad som helst för att få fram det dom vill ha, Inget illa menat mot dig igentligen... bara så ja tänker. och en sak till.. är folk rädda för alex? HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH det avr nog det roligast jag hört.. för ja menar.. vAD FAAAn finns det att vara rädd för? ja får väl akta mig så att han inte cuttar mig när ja går på stan.. *uu* närråå men.. undrar vart folk fått den "räddslan" ifrån? HM...

2007-03-20 @ 12:18:18
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Rebecca

nej jag vet det känns konstigt att snacka via bloggen som är en öppen plats för alla. men saken är den att jag skiter i att andra läser saker om han för att jag har inget att skämmas eller över. så snabbt kan jag säga att jag bryr mig inte direkt mycket. Vill du snacka via msn istället så adda mig; [email protected] . Sen ska jag även tilllägga att tro inte att aleks är din vän, han har snackat jävligt mycket skit sedan allt hände och nästan bara gett dig skulden. Även fast han gör det bara för att skydda sig själv så tycker jag att han har varit taskig mot dig, så jag förstår inte varför du skyddar honom så mycket. hade jag varit du hade jag varit i dina skor hade jag sagt allt jag visste i respekt mot tjejen. för aleks har varken givit dig eller mig någon respekt över huvudtaget. Men jag förstår om det är jobbigt för dig så om du inte vill berätta så gör inte det. men jag kommer ändå anta att det finns mera som inte har kommit ut. Och jag kan tänka mig att det har varit mera "flörting" mellan er två också med tanke på att varje gång ni två träffades så var ni ensamma. Även om det bara var att pilla dig i håret.

2007-03-20 @ 14:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback