Tjing Tjong

kl är 18.46, visst är det ett vackert klockslag? Jag menar.. inte för att bli sådär larvigt filosofiskt .. så händer det någonting just nu! Lixom WOW någon ploppades precis ut ur en vagina och sa gaga.
Någon van precis ett stort belopp av pengar (för just den personen)
Det är också mycket möjligt att någon precis precis blev kär OCH.. fick sin kärlek besvarad.
Det står säkert ett par i kyrka och säger I DO och kommer att leva resten av deras liv tillsammans.
Men.. Det händer också småbra saker som att någon hittade tio kr på marken, någon blev precis klar med storstädningen av hela huset (jamenar alla vet ju hur sköntdet känns)
Just precis nu fick någon en orgasm (uppps!)
nu när jag har skrivit det här så har klockan hunnit bli 18.50 och är inte det ännu ett vackert klocksag.. kolla bara in sifrorna .. hur dom berättar.. om allt som händer just nu.. Oj Oj OJ jesus..
Om man bara skjuter undan alla negativa saker som också händer just nu.. så är klockan en väldigt vacker sak som påminer oss om många saker. Magin i Siffrorna.. tänk vilka under ett par siffror kan göra. *shiet*

Nu är klockan 18.52 OCH.. mamma står i köket och lagar wook woook, och jag springer mellan datron och min garderob.. eftersom jag städar den idag och den blir så fin! Jag vill bara bosätta mig i den med alla nya kläder!
Om en timme ungefär så ska jag sätta mig på 2:an spårvagn och gå hem till Marlene och kolla på film med väldigt fina människor -jepiididoodaaaay-
Blev inget bad idag.. Men jag har ju hela sommaren på mig så.!
Nu ska jag snart äta god mat så Bye bye and se YOU!



/Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback