Tisdag

Ja vad har hänt sen sist jag skrev? Inte mycket faktiskt!
söndags så var jag på stan och fikade med nathalie.
Måndag jobbade jag 16-21
och idag har jag jobbar 08-12 och ska snart gå och sola
mamma mår bra efter operationen men har lite ont..
vilket är förståligt! :)
Sen ikväll ska jag på Informations mötte på Järven angående mitt jobb
När det är klart så får vi se vad som händer.. har några alternativ att välja på men känner
hellre för att sova faktiskt...

I morgon ska jag på ännu ett möte, där jag får lära mig om ett datapogram som ska användas i jobbet
och på torsdag jobbar jag 07-16 så det blir en tidig kväll
Jobbar även fredag och söndag
Så Lördag blir min ända lediga dag.. Så jag kommer nog inte skriva försen på Lördag igen
För jobbet is taking my power awaaaaaaaaaaay


Nu ska jag gå och sola! Hej svejs!


/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

du kommer bli så rik efter allt arbete.. ger du pengarna till mig sen:D

Postat av: Angelica

Såklart! :D vi kan bli miljnärer ihop :D MOHA

2007-06-13 @ 11:15:54
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback