Söt sötare än sötast

det här är då Melina (Marlys lilla dotter) Och hon är söt så söt så!
Hon kommer ha svårt att hålla killarna borta sen när hon blir äldre..
men då har hon ju våran släkt som backup.. Stora släkten

47523-1190



I går.. LÖRDAG så gick jag upp väldigt tidigt.. för att vara sommar lov (08.30) Och började städa mitt rum det första jag gjorde
Sedan så packade jag ner lite nödvändiga saker som man behöver när man ska iväg och sola hela dagen..
Satt vid datorn och skrev blogg inlägg.. vilket är väldigt avslappnande för mig :)
Jag åt sen en slarvfrukost men den dög.
Sen bar jag mig iväg med sommarklänning och bikini på till Himmelstalundsfältet, gick först på marknaden lite vid hemmelstalund där jag hittade en jätte fin klänning för 2 kr som jag köpte till mamma. hade det varit i min storlek hade jag behållt den själv.. men det finns alltid en hake med billiga priser.
Sen gick jag och la mig på fältet och solade med musik i högsta volym i från mobilen.. vilket inte var så högt.. Men det var mys ändå sådeså !
Sen en timme senare så vandrade jag över hela fältet till fotbollsplan där hela släkten satt.. alla kussiner.. alla faarbröder och lite till (vänner till familjen och så) vi var ju minst 25 personer iallafall..
Vi grillade... (som vanligt) haha.. kommer snart bli mullig! hah!
spelade vollyboll, badmington och dom STORA grabbarna spelade fotboll haha.. sen så gick vi och bada för värmen började överdriiva!
Sen vid 6 tiden så drog vi hem till Marielund och bara hängde fram till kl 9 då jag och patti gick och träffade Marly och hennes söta dotter Melina, och marlys svägerska med hennes dotter.. Vi gick och kollade på marknaden lite och jag köpte SÅKLART MUNKAR! :D
Mumsfilibababababbaaa.. sen så vandrade vi iväg till mcdonalds i haga och satt där till halv ett ungefär.. och efter det gick jag raka vägen hem och sov... Godare än godast.. och nu sitter jag här och bara väntar på att något ska hända.. vilket det förmodligen kommer att göra snart... jag vet.. Jag vet.. JAG VET! Moha!

Aja hejsvejs så hörs vi väl snart! eller.. skrivs! och läseeesss..

/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

2 kronor för en klänning var väldigt billigt måste jag säga.. hoppas att den var fin

Postat av: Angelica

det var den faktiskt.. och min syster fick den sen för den var lite för tajt för mamma och för stor för mej och hon var ju mittimellan så :D

2007-06-11 @ 01:21:45
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback