Knack knack



- vem där?
- det är jag.. alltså dig
- jaha, vad vill du mig idag då?
- jag vill bara informera vilka saker du ska må dåligt över idag
- jaha.. men tänk om jag inte vill må dåligt då?
- haha, skojjar du med mej? både du och jag vet vem det är som bestämmer av oss två!
- så du menar.. att jag ska må dåligt tills du säger till?
- ja exakt, du verkar ha förstått poängen
- jaha ja, men då får man väl kanske fråga.. vad du har till mig idag?
- Jo idag har jag en extra dos av dåligt samvete och ångest kännsla, jag tänkte att du skulle vara sådär extra manisk idag och tvätta händerna tills du blir jätte torr om händerna. Och sen när du precis har tvättat dina händer så ska du känna dig smutsig igen.
- Okej.. men får jag använda min handsprit? För den renar mera...
- ja visst får du det.. men jag hade tänkt att när du har "smutsiga" händer (som du hela tiden inbillar dej ha) Så ska du ta på flaskan, så då kommer du få ångest att ta i flaskan och kommer då att ignorera den. Så Tvål eller diskmedel får räcka för idag
- okej.. tack?
- ingen orsak.. jag vill ju inte att du ska må dåligt över att du sprider smuts omkring dej.
-  ....
- vad har du till mej i morgon då?
- det har jag inte kommit på än.. det får bli en överaskning, men räkna med dom vanliga rutinerna iallafall. Att du inte vet vad som ska hända här näst är ju en del i att "må dåligt" känslan... Visst är jag fyndig? He he he
- om jag spyr.. försvinner du då?
- nej bara för en stund, jag är inte maten du äter, eller vattnet du dricker, eller kläderna du bär.. jag sitter fastspikad i ditt innre.
- ... okej.. kan jag få vara ifred i några minuter bara.. snälla..?
- Tyvär, jag trivs alldeles för bra i din kropp
- Men då sätter jag på hög musik!
- jag kan skrika
- Du blev väl hes någon gång?
- Ja det stämmer.. men då använder jag mina ben och sparkar på din mage
- Jag vet att jag inte har den bästa konditionen, då kan knappast du ha det.. sådeså!
- När jag har tröttnat i mina ben så har min röst kommit tillbaka.. Never Ending Story..
- . . . . . . . . . . . 

Let me hear you say?! What?
Postat av: Jooohaaan

Okej.... Och nu sitter jag här och har en väldig lust att typ kidnappa dig eller nånting och tvinga dig att må bra med massa kramar och godis. Fast du behöver inte oroa dig för jag vet inte var du bor och inte känner jag dig heller så därför är jag en aning weird som skriver det här... men äsch :)

Postat av: angelica

hahaha så sööööt, jag tror faktiskt.. att även om du skulle försöka så skulle det inte gå.. för jag har en konstig kännsla över att det bara är jag som kan göra något åt saken.. eller kanske en väldigt bra utbildad psykolog som är inriktad på det speciella ämnen? men just nu väntar jag på att det blir så illa så att jag inte skäms över att be om hjälp :P haha låter kanske lustigt.. MEN kramar.. och Godis.. Dom boter väldigt mycket för stunden :D Och det är så härligt att må bra i stunder än att aldrig må bra =) och du där.. jag tror att om du verkligen skulle vilja kidnappa dej så skulle du inte ha svårt med det för du känner elina och hon vet allt om mej.. nästan :P hahah puss

2007-06-18 @ 22:16:16
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Jooohaaan

Nehejnej nu ska du inte vara så negativ. Jag har magiska krafter så jag kan allt jag verkligen vill. Och jag råkar verkligen vilja att du ska må bra. Psykologer är blaj... fast du är kanske en av dom lyckligt lottade som faktiskt på nåt konstigt vis får hjälp av de hönshjärnorna :) Men du kan ju inte vänta på att det ska bli värre... Det lät som en very bad idé tycker jag så nu blev jag ännu mer sugen på att kidnappa dig. Och jag kan faktiskt erbjuda mer än kramar och godis... Vi kan leka kurragömma, hoppa studsmatta, skrämma gamla tanter... VADSOMHELST bara du mår bra. Och inte bara för stunden. Men tyvärr så är jag en usel kidnappare för jag är så blyg men jag kan kanske hyra nån som får göra jobbet åt mig då om elina vill skvallra vars du bor ;D

2007-06-18 @ 23:05:26
URL: http://jooohaaan.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag är inte negativ, jag är realistisk. 1. om man går och söker hjälp när man klarar av vardagen bra och kan på något sätt hantera sitt magont som orsakas av dåligt samvete och ångest känslor eftersom man har blivit så van vid det och är väldigt duktig på att intala sig själv att man bara är urlöjlig ochknäpp som mår dåligt när man "igentligen" har det "så" bra. Så får man ingen hjälp.. Eller.. inte den hjälpen man faktiskt behöver. Då säger dom bara något i still med att "alla ungdomar går igenom det där" men.. om jag vääntar tills då jag mår så dåligt så att jag gråter hela tiden och stänger in mig själv.. och kanske tillochmed blir en fara för mig själv och samhället (samhället framförallt).. då kommer jag läggas in på hem. Och få en massa piller och så kommer folk inte tycka det är lika konstig om man beter sig konstigt.. för då har man en anledning.. jo.. man är ju "sjuk" Do you get my POINT? men om det du säger om att du har magiska kraften faktiskt är totallyyyy 100% truuuuue så hey! give it a try :D save me from this paaaiiin and make me to that happy girl i always been.. och inte bara utåt utan inåt också =)

2007-06-19 @ 00:38:25
URL: http://sugarlips.blogg
Postat av: michaela

jag trodde det var gud som tala

2007-06-19 @ 10:44:00
URL: http://ismokealone.blogg.se
Postat av: Angelica

gud vill mig aldrig något illa... det är bara jag.

2007-06-19 @ 11:54:48
URL: http://sugarlips.blogg
Postat av: Jooohaaan

Varför vara realistisk när man kan vara orealistisk :) Livet blir så mycket roligare då. Nä men jag är psykolog på låtsas så därför röstar jag på att du pratar med mig så jag får trolla lite med dig så snabbt som möjligt så slipper du vänta tills du mår alldeles för dåligt.

2007-06-20 @ 00:23:16
URL: http://jooohaaan.blogg.se
Postat av: Angelica

msn? hahah

2007-06-20 @ 09:57:18
URL: http://sugarlips.blogg
Postat av: Jooohaaan

Duger det inte att skriva här? ^^ Haha.
Jag törs inte adda nån så johan_whea@hotblabla om du törs ;P

2007-06-20 @ 11:09:02
URL: http://jooohaaan.blogg.se
Postat av: Angelica

här kan ju alla se :O haha

2007-06-20 @ 22:45:53
URL: http://sugarlips.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback