Hottiii Hooooooot!

Idag har jag varit hemma och slappat loss
sköntsköntskönt sååå
det är bara det att det känns lite obehagligt att sitta hemma och svettas
jag känner mej febrig
I want a Airkondition( eller hur det stavas)

funderar starkt på att hoppa in i duschen och ta en riktigt kall dusch sådär så att allt hår bara reser sig upp!
men det är värt det för att sedan stiga ur duchen och lägga sin nerkylda kropp i en nybäddad säng..
kanske jag låter bli att svettas den första timmen då . .
allt handlar ju bara om att kunna sommna.. sen att sova natten ut är inga problem.. bara jag lyckas.. somna först

I morgon har jag inget planerat heller, vilket kännst skönt.. har kommit på mig själv att det är stressigt att planera alldeles för mycket, och det sätts lite osynlig press på än..
Däremot kan det ju vara skönt att ha lite halvkoll på vad som händer någon gång ibland. . .
Men oftast trivs jag som bäst när saker och ting planeras i sista minuten.. för då blir det lite som en överraskning
me like ^^
Det ända jag vet helt säkert som händer i morgon är att mamma ska opereras.
Hoppas det går bra.. eller.. jag vet att det kommer gå bra!
Synd när tråkigheter inträffar. Men skönt när det finns lösningar!
Och så ska jag ringa till mitt jobb och fråga var i helskotta detta viktiga informationsmötte inträffar på tisdag?
Jag vet hur dags och vilket datum.. men var det kommer hållas vet jag ej.. Så det blir att spela lite dektektiv i morgon.
Sen om det blir soligt kanske jag går ut och solar en stund bara för att få den där lilla energikicken som så väl behövs!
Så är det också så att jag till 100% måste pusha mig själv att sätta på mig gymnastik skorna och gå ut och jogga. Ska försöka börja med det.. ca 3 dagar i veckan.
Men det betyder att någon gång måste vara den första.. och jag tror att tomorow is the right day! The one!

Nu ska jag dra mig åt sängen och sova och förmodligen tänka lite också..
men jag kanske lämnar det åt morgon dagen..
för helt ärligt så är det rätt så uttjatande .. att tänka.



let me be let me be let me be let me be let me be
let me be let me be  let me be
let me be let me be
let me be





DET ÄR SOMMAR NU!


47523-1191




Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback