hej

dom senaste dagarna har varit soliga och varenda dag har jag haft något att göra..
det känns så bra att aldrig behöva vara ensam..

FREDAG- då var jag på Otten och det var sjuhelsike roligt, men det roliga ledde till en bakfull


LÖRDAG- den lördagen spenderades med familjen då vi åt god mat och sedan rastade en bauuta stor, hund åt min kussin som hade bröllopsfest.
Det vart en tidig kväll och en tidig morgon

47523-118447523-1183

SÖNDAG då jag gick ut på gården och solade med mamma lite..
det var så skönt så..

47523-1187

Jag gick sedan upp och fixa mej för att gå till Marielund där hela släkten skulle fira min lillebrors födelsedag och hälsa Svante (min bror) och hans flickvän välkommna till Sverige eftersom dom båda bor i Finland nu.. Så det var riktigt myspys att få träffa honom eftersom det var exakt ett år sen!
Pappa var också där.. vilket var en väldigt bra tajming att ha sin permission på.
alla var verkligen samlade.. iallafall dom som kan räknas bland det "viktiga" folket i mina ögon!

47523-118647523-1185


Sen blev det MÅNDAG och jag vandrade till skolan för att göra ett tråkigt prov som jag sket i, så man kan säga att jag gick dit i onödan!
Träffade iallafall Svante, Marly, pappa och syskonen på stan när jag var på väg hem.. så vi tog en fika tillsammans.
Sen senare på kvällen gick jag till marielund och umgicks med släkten lite medans jag väntade på att träffa Emira för vi skulle prata. Och prata gjorde vi över en pizza.

Sen vart det TISDAG och den såg ut så att jag vandrade iväg till parken där jag mötte Gina.. där vi tillsammans mötte pappa, jassna, joakim, svante, maja, marly, alan, medina, jani och några till.. åt grillat kött med god hemlagad potatissallad.. jag älskar..älskar.. älskaaaaaar chilensktillagad mat! MOHA!
sedan vandrade jag hem, men i samma sekund som jag klev innaför dörren så ringer min mobil där Cloudio frågar om jag ville vara barnvakt och "Ja" svarade jag.. Linda kom och skjussade mig till Marilund (hon fick sitt körkort samma dag så jag var hennes första passagerar!) lite småläskigt sådär :P
Jag var iallafall barnvakt åt 3 underbart söta små barn + min underbart söta lillebror.. Blev bjuden på kebabbpizza och kollade på tv innan jag gick och la mig..
 
ONSDAG- En tidig morgon .. med kaffe och en lång pratstund med Linda.. det var verkligen jätte mysigt.. hon är trevlig att prata med och Nescafé passar mig perfekt i smaken!
Sedan så gick jag och mötte upp gina.. så gick vi tillsammans till Folkparken och la oss ner och solade.. efter 1 timme eller 2 kom resten av släkten med grillar och bollar och massa gott kött.. läsk.. korv.. melon.. ja allt du kan tänka dig som passar till ett grill parteeey!
vi hade hyrt vollybollplanen i 2 timmar så vi körde det dårå.. jag kan säga att våran släkt innehåller många dåliga förlorare .. sanden brände sönder mina fötter så det vart att sitta i badkaret sen med fotfillen och fila bort all fastbränd sand

Sen vart det TORSDAG och då tog Patti studenten så det var fest fest och återigen fest!
Efter utspringet så tog jag och gina en promenad och köpte glass.. that smakade delishhööös! det passade sig bra att göra något tyst.. och lugnt.. för sen kom vi tiill allt ståhej!.. Champagn och bål.. öl och grillat och ja allt allt allt som får en människa att gå upp dom där överskotts kilona :D
men det gör mig inget för snart kommer jag satsa på hård träning!
Vi gick ut sen vid halv 12 och.. fick stå i kö i 50 minuter innan vi kom in på Otten.. Jag kan lova er att det var INTE lite folk.. och vart man än vände sig så kännde man igen någon.. pang pong bang boong!
avslutade kvällen med en promenad ända hem till mej.. med en trevlig kille som verkligen gick att prata med! Sen gick jag och la mig och sov gott kan jag lova

47523-1189


Idag har jag jobbat och sedan lagat mig en festmåltid! Och nu sitter jag här och ska snart sova för i morgon bär det av till Himelstalundsfältet där hela släkten ska spela fotboll och grilla.. och..... sola =)
Jag är soloman! :D


Aja hejssvejs!


/Angelica


Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

nemen oj vilken hettsig vecka.. o oj vilka utflykter du varit på med familjen

Postat av: Angelica

ja men visst hihi

2007-06-10 @ 12:06:26
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback