Aj..


jag vet inte när jag ska gå, jag vet inte när jag ska springa, jag vet inte när jag borde stanna upp, jag vet inte när jag ska stå helt still, jag vet inte när jag ska vara tyst, jag vet inte när jag ska skrika, jag vet inte när jag ska känna, när jag inte ska känna, jag vet inte när jag ska skratta, jag vet inte när jag ska gråta, jag vet inte när jag ska gömma mej, jag vet inte när jag ska synas, jag vet inte när jag ska, jag vet inte när jag inte ska. Jag vet inte när jag vet. Jag vet inte när jag är ovetande.





Jag vill bara gör inget och allt på samma gång.



ingen i hela världen kan beskriva hur en sorg känns eftersom alla,
alla upplever den annorlunda.

den värsta känslan jag vet, är när oro tankar, ens olyckliga tankar, ens värsta tankar rinner sig ner i magen och sätter sig som en klump. man tappar matlusten man vill dö man vill skratta gråta för bättre försämra. man vill göra något åt man vill låta bli man vill leva man vill dö man vill ge upp man vill kämpa man vill göra allt man vill göra ingenting. Man vill hoppa man vill stå still man vill älska man vill hata.




Aj..


Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

du verkar inte må så bra anelica..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback