Torsdag - Fredag = Ledig

SÅ skönt att vara ledig en dag den här långa arbtesveckan iallafall!
Slutade kl 15.00 på torsdagen och gick raka vägen hem och solade.
Jag blev såklart brun .. men också svettig. Så jag hoppade in i duschen och tog en lång dusch från topp till tå.
Sen så fixade jag mig halvt som halvt..
tog upp telefonen och ringde Elina, kl var då 17.00.. och hon log och sov!
La på.. tänkte att jag skulle ge henne en timme att vakna upp.
Efter lite lasagne ätande så ringde jag henne igen och då var hon pigg som en sjungande lärka!
Vi bestämde oss för att ta en pizza ihop och en halvtimme senare stod jag utanför Neptun och mötte henne och Stefan, så tog vi oss en pizza och blev mätta. Under tiden där bestämde sig Stefan för att följa med hem till SVärtinge, så då blev det bilen dit istället för den tråkiga bussen!
När vi kom fram var bubbelpolen upptagen.. men det gjorde inget.. för det var inget vi hade planerat ändå.
jag gjorde i ordning lite melontärningar som jag sedan svullade med glass..
lite senare på kvällen så kollade vi på film och pratade i någon timme
Jag sov till 11 dagen efter! Vilken lycka att kunna göra det! Slippa gå upp klockan 6..
När Elina vaknat och jag duschat så åt vi god frukost

För er som bryr er
1 skål med blåbärskräm
1 glas med mjölk
2 mackor med kaviar och ost



Efter det så bestämde vi oss för att skäma bort os lite med Bubbelpol och Bastu, och gjort blev det! det var väl behövt.
någon timme senare så fixade Elina iordning Picknik.



För er som bryr er
Melon
Apelsin/Choklad glass
Cocacola/Fanta
Pepakakor
Ölkorv? haha starkt

Jag fixade mej sen och drog in till stan där jag träffade Nathalie (Min stora syster) Vo käkade på Gudvad gott och Gott var det

Jag vet att ni bryr er
Sovlaki
Pommesfrites
Tzatsiki
Sallad med tomat och fetaost

Nu är jag mätt och belåten för dagen kan jag lova! Har nästan nyligen kommit hem och sitter och väntar på att patti (Min kussin) ska komma hit, hon ska kolla ut lite sommarkläder som hon ska låna till kroatien som hon åker till i morgon bitti.. Fuskis henne!
det blir att gålägga sig tidigt ikväll för jag börjar kl 07.00 i morgon och jobbar till 20.00
det blir tufft...


Aja hejsvejs! och tack för mej - Jappjapp

/Angelica




(oj... det blev visst några kokosbollar också....)

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback