Skumt

47523-1267





Ja ni, det finns människor till allt
Blandannat människor som bara bryr sig om sig själva
"om jag hjälper andra så mår jag själv bra"
Såna människor tycker jag inte om
ska man hjälpa någon ska man göra det med goda avsikter, och man ska också veta vad man ger sig in på
det är inte bara att HJÄLPA någon.
det är ett starkt ord! Som kräver mycket hjärta och hjärna!
Vad jag inte förstår just i det här fallet är hur man kan låtsas vara någon annan än den man är
utan att fatta att det faktiskt är människor som blir involverade, människor med känslor.
Med livslevande hjärtan som bultar!
Jag vet att du vill att jag ska skälla ut dig rejält, vilket jag inte förstår?
Eftersom det inte skulle spela någon roll hur många glåpord jag skulle kasta på dig
för ingen kan vara mera elak mot dig än vad du kan.
Det är du nu som får leva i dåligt samvete och ångest för vad du har gjort
och jag hoppas verkligen att du gör det!
Tydligen så gör du det också.. och det är bra.. för det visar ju att det finns en människa där bakom skärmen.
Du säger att du inte riktigt vet hur det började.. och att allt är som en slags dimma?
Men saken är den att hur oskyldigt du än får det att låta  "det fanns en god tanke i det"?
Så är det något som är fel på dig, som inte riktigt står rätt till. Verkar som om du hamnade i ett beroende att spela någon du inte är... och det vet du nog också.
Du har inte hjälpt någon. Inte ur den synvinkeln jag  tittar igenom.
Räkna upp alla dom gångerna du tröstat, och hjälpt, gett tips, råd.
Dubbla det med exakt 666 så får du fram vilken smärta du orsakat.
Jag är inte arg på dig. Det är bara det att jag inte kan förstå hur någon kan vara så fuckadDum i huvudet att man inte förstår att inget GOTT skulle komma ut ur det..
Anledningen att jag inte är Arg på dig är för att, när man pratar men människor via internet, människor som man aldrig träffat och som man till 100% inte vet vem det är.. Så tar man alltid en risk att den personen man pratar med kanske inte alltid är den som den utger sig för att vara...
Oh damn så rätt vissa hade..
Jag är arg på mig själv som öppnade mig så som jag gjorde, och jag är ledssen för alla som också gjorde det.
För så som det ser ut nu så hade dom/jag lika järna kunnat göra det med en stenvägg..



Allt det här är bara så.... HA!
och.. sorgligt...

Let me hear you say?! What?
Postat av: Anonym

Håller med helt och hållet! blaaa

2007-07-26 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback