Så var det tänkt

och såhär blev det.


Jag hade tänkt komma hem från en långarbetsdag och sätta mig vid datorn en stund, kanske skriva något på bloggen bara för att det är något jag finner väldigt avslappnat i att göra.
Sen hade jag tänkt slänga mig på soffan och kolla på tv . . Om ja hade kommit ihåg det då så hade jag säkert velat se "Pussycat Dolls finalen"

Fram till att komma hem och sätta mig vid datorn stämde överens med min kvällsplaner, men det var ungefär där dom stoppades. Istället så fick Elina mig att tokstressa och ta bussen till Svärtinge och leka med henne. För hon Melen och kryckan skulle gå på Utebio och då frågade hon snällt om jag ville följa med. Den började 11. Så jag tänke.. Najs.. då kan jag vara hemma några timmar och ta det lugnt.. så kan jag fixa mej i lugnoch ro och möta dom vid halv 11 utanför Ebersteinska. Men istället så ville hon att jag skulle komma Nu nu nu!
och då gjorde jag det.

När vi kom till Utebion så var det tänkt att vi skulle kolla klart på hela filmen, men istället när filmen nästan var slut.. så förvarnade vädret oss med ungefär 3-4 tunga droppar fallande på våra huvuden.. som ingen annan verkade lägga märke till? Vi packade i allafall hop våra grejjer och jag blev skjussad till stan av taco. Då var klockan ungefär 10 minuter över 12, för er som vill veta.
Därifrån hade jag tänkt gå hem i lugn och ro, komma hem, lägga mig och sova i min sköna säng för att se dan vakna tidigt nästa dag så ja skulle hinna med lite grejer.
Men istället.. när jag nästan är hemma så stor Danne, Alex och till kille som jag vet vad han heter men jag vet inte.
En fråga slängs ut ifall jag vill följa med hem till en lägenhet och ta en bärs och bara ta det lugnt. Och eftersom dom var så oemoståndligt trevliga så tackade jag, dessutom så var den här lägenheten ungefär 50-70 meter ifrån där jag bodde.
När vi kom dit så körde vi triangeln eller vad den heter? Det blev en Öl för mig.. för jag hade inte lust att vara bakfull på jobbet. Och sen så tycker jag nog inte om att dricka Öl sådär jätte mycket när jag har magen full med godis som jäser och boxar.
Det var jätte kul där! Vi hade på skön musik och snackade lite om allt möjligt. trevliga Killar det där!
Vid 3 tiden så kom jag hem och satte mig vid datorn en stund, och pratade med Johan. och sen vart de Natti natti!
och nu sitter jag här..
det var också tänkt att ja skulle sminka mig lite fint i dag för att jag ska gå ut o äta på lunchen idag. Men då upptäcker jag att mitt smink är borta. Alternativen på vart jag kan ha glömt sminkväskan är:
1. Hemma hos Elina
2. I en videoaffär (eftersom jag packade upp alla grejjerna för att hitta mitt sablans bankkort . . men jag packade i allting.. trodde jag?)
3. Hemma I den där lägenheten

Eller så kan det vara så att den faktiskt ligger här hemma.. kanske jag lekte kurrigöma i sömnen och gömde den från mig själv för att bevisa något.. "du är så vacker utan spakeeeeeeeeel att du inte kan förståååå . . . "
haha . . vilket skämt!

Anyyway... Jag lånar nu lite shmink av mamma, och hennes smink förvånar mej, veri veri good.. Även här lite information för er som.. ville veta.

Nu ska jag sminka klart mig, äta frukost och sedan gå till jobbet! det blir en lång dag, och den långa dagen kommer att avslutas i att stupa ner i sängen för att sedan vakna i morgon vid 7 och gå till jobbet igen.. Sen Sen SEN är det Marlenes 20 års fest! YES oh YES



/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: john

tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback