Så kan det Gå

I fredags.. Ja.. i fredags mådde jag bra. I was i happy girl!
Först träffade jag Otto och fikade med henne på Coffe House, där jag smugglade i lite martini i min Smothie som jag gott förfestade på, efter en timmes fika så drog vi vidare till video west  där hennes boyfriend Martin jobbar. Vi köpte lite chips och gott och satte oss utanför och svulla, medans jag förfestade vidare.
otto som skulle gå hem promenerade med mig ner till Otten där jag lämnade av henne vid hållplatsen medans jag sprang och mötte Elina, Marlen och Stefan. Jag hann precis innan klockan slagit 11 så det vart gratis Entré, inte för att det hade spelat någon roll.. för jag har ju pengar nu *blink blink* haha
den första timmen satt vi mest på altanen och rökte, snacka skit och blev lite fotograferade... vissa var ju lite fotoblyga... vem kan gissa på att dom "visa" inte var jag iallafall? Woww rätt!

47523-1227



När lilla dansgolvet öppnade så sprang vi dit med våra långa ben, och dansade.. vi dansade järnet kan jag lova. Jag svängde med håret som man gör på rockkonserter och hoppade runt som en påverkad ravare.. Man kan säga att jag blev omdöpt till svettlashka efter en timmes dansade! haha
Jag hade kul.. det var så befriande att gå ut.. dansa skiten ur sig.. och se helt förskräklig ut.. och ändå få sig ett ragg.. haha.. Nu säger jag inte mer... Men.. Det blev en vimmelbild till.
tjoho

47523-1226


Under kvällens gång fixade jag ett ragg åt elina.. eftersom hon inte vågade göra det själv.. En kille kom även fram till mig och sa GRATTIS! Jag sa såklart tack. och frågade sen varför. Svaret blev det att jag tydligen fyllde år. Så jag frågade honom.. vem han trodde att jag var. och svaret vart Helen. Hans åsikt var.. att jag såg exakt ut som henne.. och kunde inte tro att jag faktiskt var Angelica = ej helen. Skumt skumt skumt. Jag känner den där Helen.. och vi är SÅ not lika.. enligt min mening!
När kvällen nästan var slut så dansade jag och Marlen balett.. eller det kanske var jag som gjorde det? Vi anordnade iallafall våran egna show för Elina och hennes ragg när dom Pussade på varandra. de var uppskattat kan jag lova *mOhA*
sen när lilla dansgolvet tömts med folk.. så smög jag mej in och letade efter småkronor.. ni Kan tro att jag blev utskrattad av Bartendern.. men.. SO WHAT?.. Jag gillar kronor =)
Hittade 1 kronor också för den delen.. Sen vid Entrén så låg där en 20 lapp.. och den plockades upp av mig i blixter snabb fart..
Efter det.. fortsatte kvällen . . . . .



Nu ska jag gå och lägga mig för jag börjar jobba kl 8 i morgon bitti, och jobbar til 21.00  . . Thats Just great!
och med tanke på att jag bara sov 4 timmar i natt och Jobbat i dag från 12-21 så är jag skapligt trött nu. Vilket liv jag har.
men som mina arbetskambrater sa.. Du är ung.. lev livet!
Och det ska jag.. bara det att jag ska lägga livet på pause en vecka för nu ska jag jobba fram till nästa fredag .. med ett litet break på tisdagen.. och då ska jag bara sova så jag orkar resten av veckan..
Sen kommer helgen och då är jag ledig... och då då då blir det BIG party! Hos Melen.. för hon ska ha 20 års fest hemma hos henne! Ser fram emot det.. Yes Sir!



GODNATT!

Let me hear you say?! What?
Postat av: Marlene

Nämen oj vilken sexig bild däruppe. Du var bara tvungen va?! ;D

2007-07-08 @ 12:15:19
Postat av: Angelica

haha såklart jag var! :D dö het ;) mohaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback