Onsdag

Hm . . .

I fredags var jag ute
I lördags jobbade jag, söndags med.
Efter jobbet på söndagen så gick jag hem till pappa och åt plättar
han läste några sidor från bibeln.. och jag lyssnade..
Sen sa jag hej då pappa.
För han och hans tjej och mina syskon skulle på semester.
Skulle egentligen följt med men det blev att jobba istället
vilket inte gör mig så mycket eftersom jag gillar att jobba. WHAT? somethingzWrong
Sen blev det måndag och 7-16 såg min arbetsdag ut. Direkt efter jobbet gick jag till gården i marielund..
där några av släktingarna satt, och drack cider, firade semestern! hade ju varit najs att kunna joina
men så blev icke fallet.
Jag och några av kussinerna (Gina, Patti och Tatti) för att vara exakt gick och köpte ingredienser till pizza och stack  hem till Tatti och hade piizza kvääääll + GODIS. Det var kul kul
dagen efter var jag ledig och gick och träffade Mattias och tog en fika på Coffe House. det var också kul, speciellt när Musse kom och vi pratade minnen om förra sommaren.. Så kul vi hade då! hahaha "Abonenten du söker kan inte nås för tillfället, var vänlig lämna telefonnummer + rikt nummer avsluta med fyrkant..." hahaha jamenVisst!
Jag ska ringa dig någon dag så får vi gå på uteBio ihop också för det var ju något av dom sakerna vi också gjorde efter jobbet, det  var liksom Rutin! Oh det var kul att se dig :)
Efter fikat så träffade jag Gina och Patti, vi gick lite på stan och gick sen hemtill Marielund, jag var så hungrig så det var mcdonalds på vägen. Har jag någonsin ätit så fort förut? damn..
Efter lite glassätande så gick jag och gina hem, så kollade vi på SO YOU THINK YOUCAN DANCE ... (Aj nooow i can daaance hahahah) efter det så sov ja så gott så gott så gott sååååååååååååååååå
och klockan halv 7 på morgonen ringde klockan och min lediga dag hade passerat. Nu är det en arbetsvecka till.. men i helgen är jag ledig.. och då ska jag på 20 års fest OCH baka kakor med Mattias! *yey*
Nu sitter jag hos Elina..hon städar och jag sitter här och luffar.. sen kanske vi ska bada bubbel...
Men senare ska vi iallafall in i stan och träffa Marlene och kricka.. så Ska vi se Queen på utebion =)
Får ioförsäg se vad vädret säger om det...

Så.. det var lite uppdatering. Som ni ser har ju inte världens händelserika liv.
Men ett mysigt.
jag längtar till skolan? Öh.. killmeplease -haha-

Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

ANGELICA HJÄRTAT. DU LÄNGTAR INTE TILL SKOLAN, DET ÄR BARA NÅTT DU FÅTT FÖR DIG :p MMOHAHA :p.. I KNOW ITS SAD, I ALSO WANT TO GO TO SCHOOOOL :p moahhahahahhaHO

2007-07-11 @ 22:41:14
Postat av: Angelica

AARON! you svikers... takit bort din blogg o grejjen.. du underhållde mej JHÖ! även fast du kanske inte trodde de :O jag saknar skolan påsåsätt att få tillbaka rutiner :P haha låter skumt.. men såärdetbara :D MOHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback