Min Nya Kamera - I´m loving IT!

47523-1276


drink it if you really want it, I´m a Fucking Alkoholic!
REEEWIIIIIND!
haha
I´m a fucking.. SHOPPOHOLIC!





47523-1269



















47523-1270























Köpte även några kläder.. Verkar kanske som jag är påväg att go.. BLACK . . men men.. jag börjar väl sakta men säkert skaffa mig en stil?
Det känns great att ha pengar.. och kuna köpa exakt det man vill ha!




Now.. Chek This Out!


 








I morn ska jag se på SIMPSONS - Biopremiär i morrn
Sen ska jag raka vägen till Otten och gå ut med några av kussinerna
Lördag ska jag till CJ och kolla på Shan the man, efter det ska jag till Club Leche.
Sen ska jag försöka hinna med en annan sak också *mys*
OCH försöka boka in en tid med syrran för att luncha.
är så hungrig haha
ska svälta mig till Söndag, så att det blir extra gott!


/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

guud vilka jätte vackra kläder:D o kameran var också super snygg.. hihi

2007-07-26 @ 22:56:23
Postat av: Lina

får jag be och sno din fina superrosa kamera ? :O

Postat av: WC

jag är aviss på dig jag äslar din kamera både den gamla och nya rosa !!!!!:O:O:O:O:P:P:P:P

2007-11-18 @ 00:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback