Min Lördag

Ännu en ledig dag från jobbet och det var Wonderfull!
vaknade på morgon vid 8 ungefär av att grannen ringer på och säger att vi har en fågel som sitter fast i våran balkon..
Sedan lät jag honom gå till balkongen och lixom set it free! så gick jag och la mig igen.
Vaknade vid 11 och började svulla ostbågar och jordnötsringar som blivit över från gårdagen (då ja kollade på film med Elina, Mickis, Kricka,Marlene och Kryckan)
Sen efter svullandet så åt jag frukost . . . nyttiga jag!
klockan tickade väldigt fort fram.. har ingen anning vad jag gjorde med helt plötsligt var kl 18.00 och elina stod och plingade på min dörr, jag öppnade såklart och släppte tillochmed in henne :O *wow*
Vi gick till gudvadgott och åt maaaat, hon åt klassisk kebbabrulle och jag beställde lite exlusivare mat haha (sovlaki eller vad det heter med tzatsiki och pommesfrites) MUMS! jag blev mycket mätt! och när jag väl satt där så bestämde jag mig för att gå ut! det var så länge sen så..
Elina och jag sprang hem till mig, jag satte på mig mina guldbyxor, svart linne och mina nya fina svarta skor och inspekterade mig själv i spegeln och kännde ännu en gång hur nöjd jag är med min nya frisyr. Sedan packade jag väskan med reservkläder ifall att jag skulle ångra mig. Sprang till spårvagnen och så skiljdes elina och jag åt
vid mattiusskolan ungefär där jag klev av och gick hem till Tatti som hade förfest.
Hanna satt framför spegeln med Merdi som fixade hennes hår. när jag kom in i köket så satt Bella och sminkade Patti *girligrili* alla blev jätte fina kan jag lova! Bella sminkade mig lite också så jag blev också fin sen! 
 Lite senare så kom Tatti med hennes kompis Emmeli och fixade sig eftersom dom också skulle hänga med. Vi skulle till Leche!
det gickl några timmar och, efter lite drickande, dansande och fixande så vandrade vi ner till Leche och stod i kö i ungefär 20 minuter. Men kom iallafall in, som tur var.. för risken fanns ju.. eftersom ingen av oss är 20 än.
Det roligaste är att han kollade på mitt leg och ändå släppte in mej så.. ? haha
Det första jag gjorde var att betala 3 st tequila till mig och 3 killar, dom la till lite pengar eftersom jag bara sträckte fram en hundring och dricka är så dyrt.. men det var ändå jag som bjöd! sådeså!
sen efter lite dansande så vart man törstig och det vart dags för en ny bjudrunda.. frågade mina kussiner vad dom ville ha och dom ville ha "Corona" jag som är väldigt spritOerfaren frågade vad det var och dom sa "Öl". jag gick fram till baren och sa 3 öl tack.
Men det var såklart fel, för visst var Corona Öl men det var smaksatt öl, typ med limesmak?.
Doh ..
Så jag gav bort en öl till en främling. Han uppskattade nog det kan jag lova. Dansade lite till och bråkade lite med idiotkillar som höll på att knuffas. me got maaaaaaad!
det var verkligen kul för det fanns många man kännde där. Men jag tycker däremot att det är synd att jag blev så full som jag blev. Jag förstår inte hur jag lyckas? För så mycket dricker  jag inte...
Träffade på Nathalie utanför med Zanna och deras vänner. Så vandrade vi allesammans till En kille som hette Orre. Efterfest... jomenvisst.. efterfest för dom andra kanske.. Min efterfest blev på balkongen med en hink.
Not fun.. At all... usch fy och blä! Men alla var så snälla och tog hand om mig.. Främande människor? En kille sa tillochmed..
- Du är söt även fast du spyr
- tack så mycket ... splaaaaash
haha, jag somnade gott sen iallafall i en stor uppblåstbar madrass som låg i köket. Men länge vet jag inte ifall jag sov för jag vaknade kl 8 av att jag hörde någon knäcka upp en öl. Någon tog en återställare som det kallas.. vilket jag inte förstår mig på.. men tydligen funkar det för vissa.
Jag stannade iallafall kvar hos Orre ända fram till sent på kvällen den dagen. Vi hade Disneyfilmkväll. det kom flera folk. och Nathalie och Zanna kom också tillbaka lite senare på kvällen, så gick vi tillsammans och köpte piiiizzzaaaa *OH vad gott*
Det var en riktigt mysig kväll det där... Dom hade en säng som var upphöjbar på olika ställen och den lekta ju min syster och Zanna gott med när jag låg där och bara blev mer och mer åksjuk! damn...
Sedan bar det av hem iallafall.. och somna gjorde jag direkt.. och nu sitter jag här och ska snart till jobbet.. har en hård vecka framför mej.. Jobbar ju 9 timmar varje dag hela veckan, förutom på fredag då jag är ledig.
Nu ska jag iallafall ge mig iväg!

ha det bra allesamans! Och tack för en jätte bra helg!

/Angelica

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback