Min Lördag



På gården innan jag skulle gå in till Emira, så tar Erik ett kort med min nya kamera.. - Smile Angelica
Och vad gör jag, jo jag ger min signatur bild - ugly as hell haha

47523-1297

hemma hos Emira så fixar vi oss, Sofi var också där.

47523-1299



Efter Posandet så drog vi till en pizzeria på Kungsgatan och svullade lite
innan vi skulle in på CJ för att kolla på Shan The Man



Sedan vart det Shan the Man





 

det var roligt kan jag lova, jag tror nog att man hör mitt skratt där i bakgrunden också *haha*
Efter Cj besöket så drog jag till Cromwell och träffade Dennis och Alex! det var roligt! Blev bjuden på Rosa panter drinker, och lite annat skojj också. Vi pratade.. skrattade? haha ja vi skrattade! Jag träffade lite folk man kände igen. Fick en kommentar - Är det inte du som varit med i SLITZ?!
Och så DANSADE vi! Ja men visst gjorde vi det!

47523-1324



När klockan slagit 3 så drog vi hem till Alex och hade efterfest, vilket innebar att Alex satte på musik, Dennis deckade på golvet och jag gick in i ett annat rum och sov!
Dagen efter.. Så drog vi till stan och svulle käkade!

47523-1328


Let me hear you say?! What?
Postat av: Marlene

Hoho vad söta ni är :D

2007-07-30 @ 12:32:49
Postat av: angelica

man tackar man tackar :D haha

Postat av: michaela

oj alex med.. det var länge sen.. o min helen:D

2007-07-30 @ 16:28:20
Postat av: aaron

va skoj du ser ut att haaaaaa :D OHOHOOH va guuut ! jag vill oxå UUUT OCH SE SHANNNNA THA MANNA

2007-07-30 @ 19:51:07
URL: http://fulltastesugarfree.blogg.se
Postat av: Dennis

I'm fucking beutiful !

2007-08-01 @ 21:52:41
Postat av: angelica

Ja men du blir ju ficking beautiful när jag står bredvid! ;)

2007-08-02 @ 00:36:30
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback