Löning!

47523-1268
Idag är det den 25 och det innebär Money money Money.
Ni kan tro att jag längtat!
För att.. för dom här pengarna ska jag blandannat köpa en mycket ny och fint Digitalkamera!
Jag ska åka till StockholmThe Voice och så ska jag även Shoppelishoppa lite där
Augustifestivalen är snart, och det innebär en massa MUNKAR och det kostar ju pengar det med
Sen det vanliga . . . Kläder Kläder Kläder - i just love kläder
det enda som är lite tråkigt med den här dagen är att jag jobbar 12-21 så shoppandet får vänta tills i morgon
men äsch äsch, har jag klarat av att vänta i 25 dagar så klarar jag nog av att vänta 1.


Tjena moss allihopa!

/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

JAPP imorn åker spenderar braxen på !

Postat av: Angelica

:D MOHA! som det ska shoppas! Jag bara längtar till i morgon! =)

2007-07-25 @ 20:14:05
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback