IKVÄLL

ska jag ut med Elina, och några till? Kommer inte ihåg exakt. Så det viktigaste namnet får räcka. Elina.
fast först ska jag träffa otto och ta en fika. Nu var det länge sen så nu orkar jag med henne hahah :P Skojjar med dej.
Sitter här smått uppklädd. Har köpt nya ljusrosa stuprörs jeans och yes yes dom är heta.
Men annars är jag rätt slappt klädd, ingen idé att klä upp sig med urringat när det ändå kommer vara en massa slitz brudar där som alla killar kommer dregla över, så då kan jag lika gärna skilja mej från mängden med att lixom.. cover me up! haha

Kvällens klädsel:

En svart tröja för 99 kr på Gina tricot. Med en Röd pussmun i hörnet och ett vitt tryck i bakgrunden av 3 tjejer.
och så står det "NIGHT OUT"
En ljusgrå kort ärmad lång Hood tröja, med en slags ritad "teckning", lite blommor, en sol. blått moln massa hjärtan i olika färger, ett vitt staket. *gullig*
Ett par rosa stuprörs jeans
Silver sneakers skor
En svart stor bagiväska


47523-1225



Hejsvejs ha en bra kväll allihopa!

Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

haha.. vackert anglica. hett med rosa stuprör.. fast jag tycker att rosa är den fulaste färgen i världen. om man tyckt om rosa så hade dom nog varit riktigt heta, men nu är dom bara heta

Postat av: Jooohaaan

Mickis har bra färgsmak ^^
Fast jag ångrar att jag sa nej till att kolla :O

2007-07-07 @ 14:30:36
URL: http://jooohaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback